Hop til indhold

Recommended Posts

Håndværkersex skrev, for 1 time siden:

Hva blev der af de mænd og kvinder der hva med i det TV program der handler om luder og kunde

Programmet hed Bordellernes Bagmænd og var noget af en fuser og fis i en hornlygte efter min mening,  ikke alene var dele af deres dokumentar usaglig det blev i to afsnit lanceret som et graver projekt der virkelig skulle dykke ned i bagmændende bag menneskehandel og tvangs prostitution men det formåede kun overfladisk i 1. sæson med to afsnit at kratte i overfladen og så skete der ikke mere.

Sidste afsnit blev sendt 1. Maj 2024 altså for et år og to måneder siden og der er intet sket siden hen så tvivler på at de arbejder på nye afsnit eller at der nogensinde kommer hverken nye afsnit eller en sæson 2. 

Tror folkene bag dokumentaren fik kolde fødder og ikke tør grave i de rigtige bagmænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Programmet hed Bordellernes Bagmænd og var noget af en fuser og fis i en hornlygte efter min mening,  ikke alene var dele af deres dokumentar usaglig det blev i to afsnit lanceret som et graver projekt der virkelig skulle dykke ned i bagmændende bag menneskehandel og tvangs prostitution men det formåede kun overfladisk i 1. sæson med to afsnit at kratte i overfladen og så skete der ikke mere.

Sidste afsnit blev sendt 1. Maj 2024 altså for et år og to måneder siden og der er intet sket siden hen så tvivler på at de arbejder på nye afsnit eller at der nogensinde kommer hverken nye afsnit eller en sæson 2. 

Tror folkene bag dokumentaren fik kolde fødder og ikke tør grave i de rigtige bagmænd. 

Jeg tror du har fat i noget der. Spørgsmålet er jo lidt, om nogen virkelig vil mere end kratte i overfladen? Når man ser en mand stå og fortælle, at han tager 50% af omsætningen i husleje, så vil jeg tillade mig, at kalde ham alfons. Når en pige i udsendelsen "gadebetjentene" står og fortæller politiet, at hun betaler 28000 om måneden for en lejlighed i hostrups have, så vil jeg mene det er udnyttelse af pigen. 

jeg tror man kunne nævne rigtigt mange eksempler på tilfælde, hvor vi bevæger os i en gråzone. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad være!

PeterN skrev, for 5 timer siden:

Hvilket program? Kunne lyde lidt som "Borgen" ...... Nå nej det er DR1 .... hahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...