Håndværkersex 3 Skrevet 17. Juli Hva blev der af de mænd og kvinder der hva med i det TV program der handler om luder og kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 741 Skrevet 17. Juli Hvilket program? Kunne lyde lidt som "Borgen" ...... Nå nej det er DR1 .... hahaha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 17. Juli Håndværkersex skrev, for 1 time siden: Hva blev der af de mænd og kvinder der hva med i det TV program der handler om luder og kunde Programmet hed Bordellernes Bagmænd og var noget af en fuser og fis i en hornlygte efter min mening, ikke alene var dele af deres dokumentar usaglig det blev i to afsnit lanceret som et graver projekt der virkelig skulle dykke ned i bagmændende bag menneskehandel og tvangs prostitution men det formåede kun overfladisk i 1. sæson med to afsnit at kratte i overfladen og så skete der ikke mere. Sidste afsnit blev sendt 1. Maj 2024 altså for et år og to måneder siden og der er intet sket siden hen så tvivler på at de arbejder på nye afsnit eller at der nogensinde kommer hverken nye afsnit eller en sæson 2. Tror folkene bag dokumentaren fik kolde fødder og ikke tør grave i de rigtige bagmænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 897 Skrevet 17. Juli Dillermand Junior skrev, 1 time siden: Programmet hed Bordellernes Bagmænd og var noget af en fuser og fis i en hornlygte efter min mening, ikke alene var dele af deres dokumentar usaglig det blev i to afsnit lanceret som et graver projekt der virkelig skulle dykke ned i bagmændende bag menneskehandel og tvangs prostitution men det formåede kun overfladisk i 1. sæson med to afsnit at kratte i overfladen og så skete der ikke mere. Sidste afsnit blev sendt 1. Maj 2024 altså for et år og to måneder siden og der er intet sket siden hen så tvivler på at de arbejder på nye afsnit eller at der nogensinde kommer hverken nye afsnit eller en sæson 2. Tror folkene bag dokumentaren fik kolde fødder og ikke tør grave i de rigtige bagmænd. Jeg tror du har fat i noget der. Spørgsmålet er jo lidt, om nogen virkelig vil mere end kratte i overfladen? Når man ser en mand stå og fortælle, at han tager 50% af omsætningen i husleje, så vil jeg tillade mig, at kalde ham alfons. Når en pige i udsendelsen "gadebetjentene" står og fortæller politiet, at hun betaler 28000 om måneden for en lejlighed i hostrups have, så vil jeg mene det er udnyttelse af pigen. jeg tror man kunne nævne rigtigt mange eksempler på tilfælde, hvor vi bevæger os i en gråzone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2224 Skrevet 18. Juli Lad være! PeterN skrev, for 5 timer siden: Hvilket program? Kunne lyde lidt som "Borgen" ...... Nå nej det er DR1 .... hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkersex 3 Skrevet 18. Juli Mener af en af piger hva DinaG og en pige fra Jylland man så en der sad og tal med pigern og så at de fik kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg