Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvilket program? Kunne lyde lidt som "Borgen" ...... Nå nej det er DR1 .... hahaha

Skrevet
Håndværkersex skrev, for 1 time siden:

Hva blev der af de mænd og kvinder der hva med i det TV program der handler om luder og kunde

Programmet hed Bordellernes Bagmænd og var noget af en fuser og fis i en hornlygte efter min mening,  ikke alene var dele af deres dokumentar usaglig det blev i to afsnit lanceret som et graver projekt der virkelig skulle dykke ned i bagmændende bag menneskehandel og tvangs prostitution men det formåede kun overfladisk i 1. sæson med to afsnit at kratte i overfladen og så skete der ikke mere.

Sidste afsnit blev sendt 1. Maj 2024 altså for et år og to måneder siden og der er intet sket siden hen så tvivler på at de arbejder på nye afsnit eller at der nogensinde kommer hverken nye afsnit eller en sæson 2. 

Tror folkene bag dokumentaren fik kolde fødder og ikke tør grave i de rigtige bagmænd. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Programmet hed Bordellernes Bagmænd og var noget af en fuser og fis i en hornlygte efter min mening,  ikke alene var dele af deres dokumentar usaglig det blev i to afsnit lanceret som et graver projekt der virkelig skulle dykke ned i bagmændende bag menneskehandel og tvangs prostitution men det formåede kun overfladisk i 1. sæson med to afsnit at kratte i overfladen og så skete der ikke mere.

Sidste afsnit blev sendt 1. Maj 2024 altså for et år og to måneder siden og der er intet sket siden hen så tvivler på at de arbejder på nye afsnit eller at der nogensinde kommer hverken nye afsnit eller en sæson 2. 

Tror folkene bag dokumentaren fik kolde fødder og ikke tør grave i de rigtige bagmænd. 

Jeg tror du har fat i noget der. Spørgsmålet er jo lidt, om nogen virkelig vil mere end kratte i overfladen? Når man ser en mand stå og fortælle, at han tager 50% af omsætningen i husleje, så vil jeg tillade mig, at kalde ham alfons. Når en pige i udsendelsen "gadebetjentene" står og fortæller politiet, at hun betaler 28000 om måneden for en lejlighed i hostrups have, så vil jeg mene det er udnyttelse af pigen. 

jeg tror man kunne nævne rigtigt mange eksempler på tilfælde, hvor vi bevæger os i en gråzone. 

Skrevet

Lad være!

PeterN skrev, for 5 timer siden:

Hvilket program? Kunne lyde lidt som "Borgen" ...... Nå nej det er DR1 .... hahaha

Skrevet
  • Author

Mener af en af piger hva DinaG og en pige fra Jylland man så en der sad og tal med pigern og så at de fik kunder 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.