riftykey9800 39 Skrevet 19. Juli SweettieDK skrev, for 15 timer siden: Enig. Men var jo også en tillidssag fra hende at få pengene pr efterbetaling. Hun skulle slf ikke ha sagt ja til den løsning hvis hun ikke var ok med det. Men måske tingene havde set anderledes ud , hvis du havde haft hele beløbet på dagen. Men finder vi aldrig ud af. nej lige præcis det er som at finde en nål i en høstak for at sige det pænt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 142 Skrevet 19. Juli Dette lyder til forveksling som noget du har skrevet om før: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 39 Skrevet 19. Juli Den erfarne skrev, for 3 timer siden: Dette lyder til forveksling som noget du har skrevet om før: nej ikke den samme person 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 39 Skrevet 19. Juli Den erfarne skrev, for 4 timer siden: Dette lyder til forveksling som noget du har skrevet om før: tror du skal læse min tråden igennem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 618 Skrevet 19. Juli riftykey9800 skrev, den 17.7.2025 at 14:23: Så møde jeg en gammel sugarbabe jeg har mødtes med før og vi aftalte hun skulle være fræk når jeg ankom hvilket hun ikke gjorde tilbød endag 2000 da jeg kom og her d.1 nu når hun ville gøre noget mere frækt da jeg kom Hvilket hun ikke gjorde skal jeg stadig sende de 2000 mere d.1 eller burde jeg bare lade være ? da hun ikke gjorde det jeg skrev over sms? Jeg er lidt forvirret. Har I haft nu sex eller ej? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 39 Skrevet 20. Juli cowgirl.90 skrev, for 15 timer siden: Jeg er lidt forvirret. Har I haft nu sex eller ej? ja vi har haft sex men skal betale 2000 ektra d.1 hvis hun var mere fræk som hun lovede da jeg kom og det gjorde hun ikke så nu forventer hun jo nok at få pengene d.1 og i følge andre herinde burde jeg ikke sende dem da hun ikke var fræk som aftalt over SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 618 Skrevet 20. Juli riftykey9800 skrev, for 8 timer siden: ja vi har haft sex men skal betale 2000 ektra d.1 hvis hun var mere fræk som hun lovede da jeg kom og det gjorde hun ikke så nu forventer hun jo nok at få pengene d.1 og i følge andre herinde burde jeg ikke sende dem da hun ikke var fræk som aftalt over SMS Bare for at forstå. I har aftalte en beløb for sex. Og oven på 2000 kr ekstra for BJ lige efter ankomst? Så betaler du for sex men ikke for BJ det er fair Men 2000 for BJ er en højt beløbe. Hvis i de 2000 kr var beløbet for sex og BJ så er det fair at betale noget af det 1500-1800. Men helt ærligt skulle du søge samtalen fordi en SB relation er noget ande end at gå til en GP. Kan være hun ståler ikke helt på at du alligevel betaler? Men enlige skulle en SB relaxation ikke være så små kantet. I den slags relation snakker man bare om det og finder en mellem vej. SB er ikke nødvendigvis Profis og de meste er amatører som ikke vil har den følse blev brugt som sex legetøj og objekt..... Som du dikratere hende lige med det. Ofte har piger den romantiske idee om et finde en romantisk luksus relation. Jeg ved naturligvis ikke hvordan hun er men det lyder bare i jeres relation er da en kommunikation eller forventnings konflikt. Min anbefaling er at snakke med hende og være tålmodig. Sige den aftalte beløb få du med det samme når du er parat at gøre det og ind til det får du kun den beløbe som du ellers skulle har. En Sugar Babe kan du ofte ikke bare bestille en ydelse og forventer hun komme den efter. Da skulle du så gå til en GP til. Men ok da findes også forskellige meninger og holdninger. Tag en ærlig snakke og svigter hende ikke med bare lade være med at betale og gohste hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 39 Skrevet 20. Juli cowgirl.90 skrev, for 1 time siden: Bare for at forstå. I har aftalte en beløb for sex. Og oven på 2000 kr ekstra for BJ lige efter ankomst? Så betaler du for sex men ikke for BJ det er fair Men 2000 for BJ er en højt beløbe. Hvis i de 2000 kr var beløbet for sex og BJ så er det fair at betale noget af det 1500-1800. Men helt ærligt skulle du søge samtalen fordi en SB relation er noget ande end at gå til en GP. Kan være hun ståler ikke helt på at du alligevel betaler? Men enlige skulle en SB relaxation ikke være så små kantet. I den slags relation snakker man bare om det og finder en mellem vej. SB er ikke nødvendigvis Profis og de meste er amatører som ikke vil har den følse blev brugt som sex legetøj og objekt..... Som du dikratere hende lige med det. Ofte har piger den romantiske idee om et finde en romantisk luksus relation. Jeg ved naturligvis ikke hvordan hun er men det lyder bare i jeres relation er da en kommunikation eller forventnings konflikt. Min anbefaling er at snakke med hende og være tålmodig. Sige den aftalte beløb få du med det samme når du er parat at gøre det og ind til det får du kun den beløbe som du ellers skulle har. En Sugar Babe kan du ofte ikke bare bestille en ydelse og forventer hun komme den efter. Da skulle du så gå til en GP til. Men ok da findes også forskellige meninger og holdninger. Tag en ærlig snakke og svigter hende ikke med bare lade være med at betale og gohste hende. vi aftalte bare hun skulle være mere frækt da jeg kun også ville hun få 2000 ekstra d.1 ja og det var hun ikke og spurgte hende 2 gange hvor hun sagde ja til hun vil være mere fræk som jeg også skrev længere oppe men hvilket hun ikke gjorde Har en fornemelse på at hun bare er ude efter penge og ikke gør de ydelser man vil have / betale for self 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 618 Skrevet 21. Juli riftykey9800 skrev, for 5 timer siden: vi aftalte bare hun skulle være mere frækt da jeg kun også ville hun få 2000 ekstra d.1 ja og det var hun ikke og spurgte hende 2 gange hvor hun sagde ja til hun vil være mere fræk som jeg også skrev længere oppe men hvilket hun ikke gjorde Har en fornemelse på at hun bare er ude efter penge og ikke gør de ydelser man vil have / betale for self Du skrever forvirrend og svar ikke på spørgsmålet om hun få udover 2000 kr også noget for Sex. Du er ikke tydeligt i dine svar og det er en tegen for mig at du vil få den nemme svar ,, så lade være med at betale hende,, for at du har en rent samvittighed. Så gøre som du synes men så synes jeg er du den som svigter. Rådet at snakke med pigen tag du hellere ikke i måde, du agenter bare din allerede eksisterende ikke transparent svar og at tænke på pigen side at være måske ukomfortabel med at sige nej over for dig fordi du er den som har magten i den game kan du måske hellere ikke se. Lige det her gøre Sugar Dating så ekstrem uattraktivt og svært. En SB relation er bare simpelthen noget and end at besøge en GP. Det betyder mere ansvar og omsorg fordi det er enlige en ,,relation,, som man bygger op. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 39 Skrevet 21. Juli cowgirl.90 skrev, for 6 timer siden: Du skrever forvirrend og svar ikke på spørgsmålet om hun få udover 2000 kr også noget for Sex. Du er ikke tydeligt i dine svar og det er en tegen for mig at du vil få den nemme svar ,, så lade være med at betale hende,, for at du har en rent samvittighed. Så gøre som du synes men så synes jeg er du den som svigter. Rådet at snakke med pigen tag du hellere ikke i måde, du agenter bare din allerede eksisterende ikke transparent svar og at tænke på pigen side at være måske ukomfortabel med at sige nej over for dig fordi du er den som har magten i den game kan du måske hellere ikke se. Lige det her gøre Sugar Dating så ekstrem uattraktivt og svært. En SB relation er bare simpelthen noget and end at besøge en GP. Det betyder mere ansvar og omsorg fordi det er enlige en ,,relation,, som man bygger op. jo jeg er tydelig i mine svar måske du skulle læse alt det jeg har skrevet så ville du måske kunne forstå det Forsat god dag til dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg