Hop til indhold
mand/furesø

moden kvinde Aalborg

Recommended Posts

Klopp skrev, 1 time siden:

Jeg tror desværre det fake, annoncen ligner en del andre fake .. men det kun en fornemmelse 

Synes ærlig talt det er på en smule svagt grundlag du beskylder kvinden for at være fake. 
Ingen alarmklokker her, men jeg ser heller ikke “spøgelser” alle vegne. 
Skal vi nu ikke lade være med at beskylde gud og hver kvinde for at være fake så længe vi ikke ved en dyt. 
Synes i øvrigt hun ser dejlig naturlig ud. 
Skønne babser:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 3 minutter siden:

Synes ærlig talt det er på en smule svagt grundlag du beskylder kvinden for at være fake. 
Ingen alarmklokker her, men jeg ser heller ikke “spøgelser” alle vegne. 
Skal vi nu ikke lade være med at beskylde gud og hver kvinde for at være fake så længe vi ikke ved en dyt. 
Synes i øvrigt hun ser dejlig naturlig ud. 
Skønne babser:wub:

Fair nok , og jeg sagde det var en fornemmelse, hvis du googler telefon nummeret kommer der en Tess frem , som tilbyder ydelser i Viborg .. det kan jo være de deler telefon , eller hun har andre Alias’er .. men jeg håber da nogen tager chancen , for ja dejlig er hun da 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, 1 time siden:

Fair nok , og jeg sagde det var en fornemmelse, hvis du googler telefon nummeret kommer der en Tess frem , som tilbyder ydelser i Viborg .. det kan jo være de deler telefon , eller hun har andre Alias’er .. men jeg håber da nogen tager chancen , for ja dejlig er hun da 

Enig men måske man skulle overveje et besøg, så vi kan få det opklaret;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yep , mavefornemmelsen er efterhånden ret stabil . Og der er 3 mere annoncer af ældre damer i Aalborg C , som lugter ligeså fælt .. Desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, for 9 timer siden:

Yep , mavefornemmelsen er efterhånden ret stabil . Og der er 3 mere annoncer af ældre damer i Aalborg C , som lugter ligeså fælt .. Desværre 

ÆV men din mavefornemmelse var god:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...