Boblerogsex 14 Skrevet torsdag klokken 05:40 Halløj Måske er jeg for traditionel, men jeg faldt lige over denne film på nettet. SHE RIDES WILD - Amazon Position Compilation - Pure Pleasure - XVIDEOS.COM . MEGET anderledes og interessante stillinger. Er jeg én af de få, som lærte nye stillinger? Se især efter 9:38. Hvad siger I piger? Hvis I har prøvet dem...giver de ekstra tilfredsstillelse fremfor cowgirl, doggy, missionær? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 871 Skrevet torsdag klokken 09:30 Omvendt Amazone. Pisse frækt og bruges meget af en Femmedome kvinde eller hersketinder som domi leg på mænd har jeg fornemmelsen af Min eks kæreste var vild med denne stilling og hele området i missen får berøring af zonerne til orgasme som de selv styre med underlivet styret af hende. Kan varmt anbefales 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1410 Skrevet torsdag klokken 11:16 Tak for linket, det ser spændende ud. Har prøvet lignende stillinger, hvor kvinden meget aktivt "tager" og elsker det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3302 Skrevet torsdag klokken 11:24 Har set noget lignende før, men aldrig prøvet den slags stillinger og tror kun jeg ville prøve dem hvis en Femmedome i en BDSM session krævede det eller en kvinde tændte meget på det og ønskede det. Personligt finder jeg at manden i de stillinger er alt for passiv til min personlige smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg