Hop til indhold
Boblerogsex

Interessante sexstillinger

Recommended Posts

Halløj

Måske er jeg for traditionel, men jeg faldt lige over denne film på nettet. SHE RIDES WILD - Amazon Position Compilation - Pure Pleasure - XVIDEOS.COM .

MEGET anderledes og interessante stillinger. Er jeg én af de få, som lærte nye stillinger?

Se især efter 9:38.

Hvad siger I piger? Hvis I har prøvet dem...giver de ekstra tilfredsstillelse fremfor cowgirl, doggy, missionær?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omvendt Amazone.

Pisse frækt og bruges meget af en Femmedome kvinde eller hersketinder som domi leg på mænd har jeg fornemmelsen af

Min eks kæreste var vild med denne stilling og hele området i missen får berøring af zonerne til orgasme som de selv styre med underlivet styret af hende.

Kan varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har set noget lignende før, men aldrig prøvet den slags stillinger og tror kun jeg ville prøve dem hvis en Femmedome i en BDSM session krævede det eller en kvinde tændte meget på det og ønskede det. 

Personligt finder jeg at manden i de stillinger er alt for passiv til min personlige smag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...