Vixenida 1198 Skrevet onsdag klokken 15:57 Lidt "hyggesnak" da jeg har ferie og trænger til tidsfordriv. Og trænge til INSPIRATION. Fantasi : Hvad kunne du tænke dig at gøre ved mig, hvis du fandt mig liggende klar i doggy et eller andet diskret sted .. send gerne en PM til mig med en lille kort beretning.. synes det er frækt at læse. Og dette er ikke en reklamering eller invitation til møde - det er en tråd omhandlende fantasi (bare så jeg er clear admin og retningslinjer for forum) 12 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 217 Skrevet onsdag klokken 16:55 FUCK JA.... Jeg ELSKER det der... Det er lige mig... Jeg har rydtet aftenplanerne som jeg ville rydde spisebordet før jeg bukkede dig ind over... Writing comming up.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3294 Skrevet onsdag klokken 17:10 Fantasi er sendt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1198 Skrevet onsdag klokken 17:10 Er allerede igang med mange læsninger! Nyder hver enkel der bliver sendt. Så frækt med fortællinger! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 471 Skrevet onsdag klokken 17:34 Vixenida skrev, for 1 time siden: Hvad kunne du tænke dig at gøre ved mig Det er der kun én rigtig måde at finde ud af, hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cumshot77 0 Skrevet onsdag klokken 17:50 Vixenida skrev, for 1 time siden: Lidt "hyggesnak" da jeg har ferie og trænger til tidsfordriv. Og trænge til INSPIRATION. Fantasi : Hvad kunne du tænke dig at gøre ved mig, hvis du fandt mig liggende klar i doggy et eller andet diskret sted .. send gerne en PM til mig med en lille kort beretning.. synes det er frækt at læse. Og dette er ikke en reklamering eller invitation til møde - det er en tråd omhandlende fantasi (bare så jeg er clear admin og retningslinjer for forum) Jeg vil da helt klart begynde at slikke dig bagfra og begynder at bruge mine finger og varme dig stille og rolig op indtil du er helt våd i begge huller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 391 Skrevet onsdag klokken 18:57 Vixenida skrev, for 2 timer siden: Hvad kunne du tænke dig at gøre ved mig, hvis du fandt mig liggende klar i doggy et eller andet diskret sted .. Blot ønske dig held og lykke med at finde din kontaktlinse, som åbenbart må have tabt på det pågældende sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 84 Skrevet onsdag klokken 19:12 go fornøjelse og husk at skrive hvis den har “effekt” ;0) kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3294 Skrevet onsdag klokken 20:27 Gætter på at @Vixenidas indbakke lige blev tæppe bombarderet igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 318 Skrevet onsdag klokken 20:34 Må tilstå jeg også måtte melde mig under fanen her. Har endnu ikke mødt denne skønhed, men det er jeg simpelthen nødt til. Må gå i seng med den stiveste bandit, for helvede hvor er hun smuk, er så vild med flere af hendes billeder. ( Suk må nøjes med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 105 Skrevet onsdag klokken 22:33 Hold nu op @Vixenida hvor er det frækt med sådan en tråd her Dejligt at kunne mærke din liderlighed og oprigtige lyst som GP. Det er simpelthen så vanvittigt lækkert. Jeg sender min fantasi til dig og håber blot, at jeg ikke drukner i mængden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 319 Skrevet for 21 timer siden Jeg vil slå mit medbragte campingbord op og smøre mig en mad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg