Jonze 361 Skrevet 16. Juli (edited) Jeg bemærker på Youtube en masse videoer med ofte meget smukke letpåklædte piger i Ho Chi Minh og Saigon, der yder spa, massage og også andre ting såsom hosting og karaoke. Selvom salg af sex vistnok er ulovligt i Vietnam, så giver det vel næsten sig selv, at der er mere på menuen eller hur? Har I erfaringer? Risikerer man at komme galt afsted med politi? Jeg tænker vel næsten de skal fange én i akten. Redigeret 16. Juli af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 791 Skrevet 20. Juli Prostitution er faktisk også ulovligt i Thailand.. men det håndhæves jo ikke.. man gør lidt mere ud af at håndhæve forbuddet i Laos, men nogle stuepiger på hotellerne byder sig til - de har jo en god grund til at være på værelserne.. I Vietnam er det min oplevelse at man ikke bliver påført nogle problemer for at hygge sig med pigerne.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 361 Skrevet 20. Juli Det lyder godt. Man går bare mere stille med dørerne i Vietnam end i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14052 Skrevet 26. Juli otto06 skrev, den 20.7.2025 at 08:45: Prostitution er faktisk også ulovligt i Thailand.. men det håndhæves jo ikke.. man gør lidt mere ud af at håndhæve forbuddet i Laos, men nogle stuepiger på hotellerne byder sig til - de har jo en god grund til at være på værelserne.. I Vietnam er det min oplevelse at man ikke bliver påført nogle problemer for at hygge sig med pigerne.. Da, jeg for mange år siden var i Algeriet, som er et muslimsk land - fik jeg af en omrejsende sælger/repræsentant at vide at der på hotellerne om natten godt kunne komme nogle piger at banke på døren - det skete nu ikke - men jeg lå vågen hele natten 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg