Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg bemærker på Youtube en masse videoer med ofte meget smukke letpåklædte piger i Ho Chi Minh og Saigon, der yder spa, massage og også andre ting såsom hosting og karaoke. Selvom salg af sex vistnok er ulovligt i Vietnam, så giver det vel næsten sig selv, at der er mere på menuen eller hur? Har I erfaringer? Risikerer man at komme galt afsted med politi? Jeg tænker vel næsten de skal fange én i akten.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prostitution er faktisk også ulovligt i Thailand.. men det håndhæves jo ikke.. man gør lidt mere ud af at håndhæve forbuddet i Laos, men nogle stuepiger på hotellerne byder sig til - de har jo en god grund til at være på værelserne.. I Vietnam er det min oplevelse at man ikke bliver påført nogle problemer for at hygge sig med pigerne.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, den 20.7.2025 at 08:45:

Prostitution er faktisk også ulovligt i Thailand.. men det håndhæves jo ikke.. man gør lidt mere ud af at håndhæve forbuddet i Laos, men nogle stuepiger på hotellerne byder sig til - de har jo en god grund til at være på værelserne.. I Vietnam er det min oplevelse at man ikke bliver påført nogle problemer for at hygge sig med pigerne.. 

Da, jeg for mange år siden var i Algeriet, som er et muslimsk land - fik jeg af en omrejsende sælger/repræsentant at vide at der på hotellerne om natten godt kunne komme nogle piger at banke på døren - det skete nu ikke - men jeg lå vågen hele natten ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...