Roskilde20 38 Skrevet tirsdag klokken 15:20 Hej med jer. Er der nogen, der har erfaring med siden frækkemøder.dk? Er det reelt nogen rigtige piger bag profilerne, eller er det scam? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2588 Skrevet tirsdag klokken 20:12 Siden er ikke dansk som man umiddelbart skulle tro, dog er de ærlige og oplyser det på hjemmesiden, hvis man får set det i farten. www.frækkemøder.dk ejes og drives af: Hablando Media (16598790) Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tornimäe tn 7-26, 10145 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 215 Skrevet tirsdag klokken 21:54 Har for sjovs skyld registreret mig på siden. Og overraskende er der omkring 100 piger kvinder her i landsdelen som er desperat efter kontakt ... dette svarer ikke til mine generelle erfaringer ... Hvis jeg ændrer søgeområdet kommer nogen af pigerne frem, men nu med ændret bopæl ... nuvel, hvis jeg kan ændre området, må kvinderne det nok også i ligestillingens navn ... Tænker dog ikke at jeg skal ofre tid på at besøge siden igen 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg