Hop til indhold
skaljoudfyldes

Alessia - dejlig førstegangsoplevelse

Recommended Posts

Jeg havde bemærket, at Alessia havde fået strålende anmeldelser herinde, og jeg må indrømme, de satte gang i min nysgerrighed. Hun fortjener helt klart endnu én.

Som man nok kan regne ud på titlen, var det min første oplevelse med en glædespige — og ja, nervøsiteten var ikke til at tage fejl af. Jeg havde luret lidt i kulissen i et stykke tid, som en ubeslutsom shopper der kredser om hylden med de dyre flasker, og til sidst faldt valget altså på Alessia hos @Seductiongirls 

Efter lidt indre pep-talk fik jeg bestilt tid, og jeg ankom i god tid. Et tip til nybegyndere: Google Maps kan redde dig fra at stå og ligne en turist på afveje. Da jeg trådte ind, blev jeg vist til et værelse, og fik besked om, at hun ville være der om lidt. Hjertet havde i mellemtiden besluttet sig for at spille trommer i brystet og var faretruende på vej op i halsen.

Og så kom hun ind. Wow. Smuk, smilende, og med et blik, der næsten fik mig til at glemme mit navn. Jeg fik fremstammet en aftale om en halv time, lettere kluntet. Men hun tog det med ro, og udviste en forståelse og varme, der fik mig til at falde mere til.

Hun trådte ud et øjeblik, og kom tilbage nynnende og med rolig energi, som om hun var halvt engel. Med et par blide kærtegn og kys fik hun mig til at finde jordforbindelsen igen.

Resten vil jeg lade stå som et kapitel kun skrevet i min hukommelse. Men én ting kan jeg sige med sikkerhed: Hvis du er ny i denne verden og har brug for en oplevelse med nærvær, venlighed og tryghed — så er Alessia et oplagt valg.

/Den nervøse begynder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver glad indeni når jeg læser din anmeldelse 

Det er så vigtigt at den første oplevelse er en success og dejligt at du kunne finde det med den skønne Alessia :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg også utrolig glad for at der var. Hun skal klart besøges igen. :P

Det var faktisk en af dine (@Refresh) anmeldelser af hende der i sidste ende fik mig til at tage springet. Om det lige var den seneste med maggiterning i titlen eller en anden. Det kan jeg alligevel ikke lige huske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...