Hop til indhold

Deles om en gp

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg leder efter en som vil have lyst til, at dele en gp på fredag den 18. Det skal være i hovedstadsområdet. Hvilken gp det skal være, tænker jeg vi kan snakke om privat. Jeg er selv i start 20erne.

Håber jeg kan finde en der er frisk på det. Send en pb hvis du er interesseret

Mvh xloverrs

Skrevet

Hey du 

Det kunne jeg godt være interesseret i! Jeg er selv i start 20'erne, og bor i hovedstadsområdet.

Har lavet min profil alene for at skrive til dig, men jeg har åbenbart ikke lov til at skrive en pb endnu. Det er nok noget spam beskyttelse, eller noget. Skriv gerne en pb til mig, så kan vi lige snakke om det.

Skrevet
Hyggemeisteren skrev, for 4 timer siden:

men jeg har åbenbart ikke lov til at skrive en pb endnu

Ja, der skal lige gå 24 timer EFTER du har oprettet din profil

Skrevet

Andre der går med denne tanke. Er selv på den anden side af 50, så lidt for ung til de herrer i denne tråd.

Skrevet
anmelder skrev, 1 time siden:

Andre der går med denne tanke. Er selv på den anden side af 50, så lidt for ung til de herrer i denne tråd.

Ikke utænkeligt at jeg vil med dig hvis vi aftaler en deling af GP. Er i den modne alder.

Hvad type er du til da?

Skrevet

Har længe efter en makker at dele en gp med.  Er selv i den modne ende af skalaen. Men hvis de herrer her i tråden er friske, uanset alder, så hører jeg gerne fra jer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.