TheDude80 2 Skrevet mandag klokken 13:03 Halløjsa, Jeg er for nyligt kommet ud af et langt relativt sexløst forhold. Så nu jeg trænger til lidt "oplæring" og god kontant med en erfaren dame for at komme op på hesten igen. Så er der nogen herinde der har et par gode tips og råd, til en gammel nybegynder som mig? Både til hvem jeg måske skal prøve lykken med, og hvilken service/tid man skal lægge ud med. Det er sgu lidt at et gedemarked at hoppe ud i for en gammel uerfaren fyr som mig. Mvh. TheDude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 69 Skrevet mandag klokken 13:17 (edited) TheDude80 skrev, for 14 minutter siden: Halløjsa, Jeg er for nyligt kommet ud af et langt relativt sexløst forhold. Så nu jeg trænger til lidt "oplæring" og god kontant med en erfaren dame for at komme op på hesten igen. Så er der nogen herinde der har et par gode tips og råd, til en gammel nybegynder som mig? Både til hvem jeg måske skal prøve lykken med, og hvilken service/tid man skal lægge ud med. Det er sgu lidt at et gedemarked at hoppe ud i for en gammel uerfaren fyr som mig. Mvh. TheDude Det første råd er , sørg for det er en med gode anmeldelser herinde , og start med 30 min .. Og find ud af hvad du søger , og tænder på .. Sørg for der er aftalt hvad der skal ske på SMS inden besøg . Og det en fordel med en der taler dansk eller engelsk .. når 1 gang er overstået , forsvinder nervøsiteten også .. så spring ud i det , og aldrig aldrig aldrig nogensinde betale forud Redigeret mandag klokken 13:18 af Klopp 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 30 Skrevet mandag klokken 13:53 Køb et taletidskort så du ikke bruger dit private nummer. Et kort med taletid/internet koster kun 75kr og det er godt givet ud. Som også skrevet, aldrig betal forud og ellers så starter vi alle et sted. Pigerne er for det meste meget søde og du glemmer nok hvad du var nervøs over så snart du får nogle bryster i ansigtet. Go' fornøjelse! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet mandag klokken 13:54 En 1/2 time i kingis selskab, ville jeg nok starte med, en utrolig smuk, smilende og jordnær pige, som bare nyder ens besøg. https://annoncelight.dk/showad/219178 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet mandag klokken 14:38 Klopp skrev, 1 time siden: aldrig aldrig aldrig nogensinde betale forud I Danmark betaler man normalt ved ankomst, når ydelser mm. er aftalt - men undlad at sende penge på forhånd - medmindre det er en man kender godt allerede (og så burde det egenlig ikke være nødvendigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 89 Skrevet mandag klokken 20:11 Hej @TheDude80 Her er en anden tråd med nybegynder tips, til inspiration. https://www.eroguide.dk/forum/topic/197472-hvornår-begyndte-i-at-føle-jer-sikre-på-sex/?tab=comments#comment-1686819 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 128 Skrevet mandag klokken 20:38 (edited) Jeg var selv 46 år, da jeg fik rigtig gang i sexlivet med hjælp at et fantastisk besøg hos en GP, der gav lyst til at udforske min sexualitet og prøve nogle fantasier. I løbet af det sidste år har jeg fået mere erfaring og prøvet flere ting tilsammen end i resten af mit liv og er bestemt ikke færdig med det. Jeg har mødt en håndfuld rigtig søde og gode gp'er der hver især har været fantastisk menensker og gode til at skabe et trygt miljø til at udleve mine ønsker og fantasier. Og nogle har også af sig selv skubbet til mine grænser, når de har kunnet mærke at det er okay. På Sjælland har jeg har haft nogle fantastiske oplevelser med Line C hos Eventyrpigerne https://annoncelight.dk/showad/337710 Og Kæmpe bryster https://annoncelight.dk/showad/361696 Begge har været rigtig gode til en nybegynder som mig Jeg bor i Jylland men de har været turene værd til Sjælland Skal jeg komme med et par tips vil det være at sød og høflig, åben fortælle at du føler dig ny i det hele og åben om dine ønsker og lyster. Jeg har altid mødt forståelse for min situation og lyster, når jeg har snakket med de gode gp'er. Redigeret mandag klokken 20:42 af Elskermælk78 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet mandag klokken 22:46 (edited) Det kommer lidt an på din økonomi også. Hvis det ikke er et problem, så ville jeg starte med at købe en time ad gangen, så der ikke er noget jag. Så kan man altid starte eller slutte med lidt massage og/eller hyggesnak. Det gjorde jeg den første tid og hvis ikke det var fordi frekvensen er steget voldsomt, så ville jeg stadig gøre det (jeg køber altid 30-45 min. i dag). Hvis det er en pige du kan skrive til, så skriv at du er ny og lidt nervøs og at hun gerne må tage styringen lidt og give et par fif. Så er der ikke så meget pres på dig. En del kvinder på de danske klinikker kan man ikke skrive direkte til, men så fortæl telefondamen det, så noterer hun det ved din booking. Vær forberedt på at der ikke altid er kemi og at ikke alle møder er lige gode. Lad være med at blive for skuffet når det er mindre end perfekt, for pludselig rammer du kemien og så får man uvurderlige oplevelser. Smag og behag er forskellig, men jeg er klart mest til de lidt mere modne danske kvinder (30+, jeg er selv 50), da de som regel er søde og afklarede med det de laver, hvilket kan mærkes på deres serviceniveau og indlevelse. Et par gode bud kunne være: Vica eller Miley hos PG. Luca, Carolina, Caroline, Alessia eller Tiffany hos SG. Line C hos EP/PG. Line og Vica er ret vilde af natur, så der skal man nok sige at de skal være lidt blide første gang, altså med mindre man gerne vil rives midt over! Men hvis man er til det, så er det virkelig fedt Held og lykke med jagten. Redigeret mandag klokken 22:50 af Refresh 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg