Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der har haft besøg at Petite Selma ?

https://annoncelight.dk/showad/432825

Skrevet

Hun har tidligere kaldt sig Anna, hvor jeg også har efterlyst hende dog uden held. Priserne svinger også meget fra 1.200 til 2.000. Hun svarer lidt i øst og vest, nogle gange flere timer efter man har sendt en besked. Jeg tror hun er ægte nok, men i og med besøg foregår i ens eget hjem og hun virker lidt ustabil, vælger jeg at springe over. 

Skrevet

Fuldstændig enig. 

Det er for skeptisk. Jeg var på hotel i Slagelse i weekenden.  I sidste uge. Jeg havde en fin korrespondance med hende. Men da hun fandt uf af, at jeg var på det hotel. Så svarede hun ikke resten af dagen. Efterfølgende skrev hun dagen efter. At det skulle være hos mig og ikke på hotel. Og så var jeg sådan nej tak. 

Og jeg bor desuden i København.  Der ville hun ikke komme alligevel.  

Redigeret af xazia

Skrevet

Tak for den overvældende interesse. Jeg er ny i branchen. Når jeg tager 2000 er der for få og alt for useriøse opkald. Jeg svarer så hurtigt jeg kan, men jeg kan jo ikke både lege og sms’e. 1200 blev for lavt. Det kan slet ikke svarer sig med den radius og chauffør. Så nu prøver jeg med 1600. Hotel er velkommen men kun hvis jeg kan verificere folk f.eks. via Mobile pay. Hver anden henvendelse er fake, så grib i egen barm. Jeg har rigeligt at se til og de fleste er gudskelov yderst tilfredse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.