Palle3 0 Skrevet søndag klokken 06:05 https://annoncelight.dk/showad/413946 ville lige høre om der nogensinde er nogen der har prøvet hende her..har skrevet lidt frem og tilbage og synes det virker lidt underligt så vil gerne høre anmeldelser om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 30 Skrevet søndag klokken 06:12 Ved ikke om det kan bruges til noget, men hun har ændret profil mange gange efterhånden. Jeg har læst nogle fine anmeldelser, hvor de skriver at pigen er ægte og sød nok, men intet overdrevet. Sådan 4-6 ud af 10 agtig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 122 Skrevet søndag klokken 06:32 For mig er det et mega rødt flag at hun bor på et bosted…. Jeg kender hende ikke men tænker at muligheden for at hun ikke er ved sine fulde fem er nok til at vælge en anden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet søndag klokken 06:34 Palle3 skrev, for 27 minutter siden: prøvet hende her Der er nogen der har besøgt hende, søg blot på annonce ID 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 72 Skrevet søndag klokken 06:35 High Tower skrev, for 1 minut siden: For mig er det et mega rødt flag at hun bor på et bosted…. Jeg kender hende ikke men tænker at muligheden for at hun ikke er ved sine fulde fem er nok til at vælge en anden helt enig her, der er en grund til at det er et bosted, havde det været et kollektiv havde jeg nok kigget anderledes på det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KelsenKbh 3 Skrevet søndag klokken 09:25 Syntes ud fra billeder og tekst, at det er tydeligt at det er en pige som ikke har det godt, jeg ville ikke personligt ta kontakt til hende, men håber dem som gør det, tænker sig om og behandler hende med respekt og ikke udnyter en skrøbelig sjæl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham dér du ved nok 4 Skrevet tirsdag klokken 07:52 Jeg har selv tidligere forhørt mig om hende her i forum. Det er tydeligt fra annoncen, at hun ikke er 100% som folk er flest, men at hun trods alt er klar nok i hovedet til at vide, hvad hun laver, og at man derfor godt kunne besøge hende og måske endda hjælpe hende lidt på vej sådan rent økonomisk - jeg tænker ikke at hun har et høj-indtægtsjob ved siden af. Jeg fik svar fra en anden logebroder, som allerede havde været på besøg, at besøget i sig selv havde været ok, men at hun har den uvane, at hun efter et besøg kontakter sine kunder flere gange med gode tilbud om at komme på nyt besøg osv. Hun har jo kundens telefonnummer! Den slags henvendelser ville kunne bringe mig i en ret penibel situation, så dét alene har afholdt mig fra at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham dér du ved nok 4 Skrevet tirsdag klokken 09:03 Jeg fandt lige svaret fra den anden logebroder, som havde valgt at sende det til mig i en PB: "Billederne er af hende, dog nok ikke helt nye, men syntes alligevel hun var sød og lækker nok. Hun har sin egen lille lejlighed i et boligkompleks, som åbenbart er et større bosted, hvilket man ikke ville være klar over hvis ikke hun skrev det. Diskret indgang og mødte ikke andre mennesker. Lettere rodet lejlighed som hun ryger i, gør ikke mig noget. Hun havde lige været i bad, så ok hygiejne. Kunne godt mærke hun er udfordret, så vi tog det stille og roligt og havde ganske udemærket sex. Tror dog ikke jeg vil besøge hende igen, da jeg havde lidt medlidenhed med hende og hendes situation + at hun i ca. 2 mdr. efter mit besøg, skrev nærmest dagligt på whats app om vi skulle ses igen og hun havde tilbud osv.. Jeg svarede på en enkelt af hendes beskeder, at jeg godt gad at besøge hende på et senere tidspunkt, men pga økonomi, tid osv. ville det ikke blive lige foreløbig, alligevel blev hun ved med at skrive." Hvorfor logebroderen valgte at svare i en PB i stedet for i tråden til mit spørgsmål ved jeg ikke, men af samme årsag citerer jeg ham hér uden at afsløre hans identitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg