Peter Petersen 6 Skrevet lørdag klokken 21:58 Et besøg hos denne smukke og friske dame er alle pengene værd. Besøgte hende i Sengeløse en sen lørdag aften. Da jeg syntes at sprøjteorgasme er lidt frækt havde jeg luret lidt på Sandra X da hun reklamerer med det på hendes annonce. På vej mod Sengeløse måtte jeg gøre stop flere steder i Tåstrup, da hæveautomater som er åbne for kontant hævning er ved at være en uddødt race (griner). Men det lykkes da til sidst, og jeg kunne begive mig spændt afsted til Sandra. Jeg blev taget godt imod at en sød telefondame som viste mig vej ind i et flot nyistandsat hus. Der gik ikke mange sekunder inde jeg kunne høre de højehæle klikke mod fliserne på gulvet. Der kom hun så ind i værelset. WOW hold nu fest hun er en smuk dame. Sandra havde knæhøje støvler på. Under en meget gennemsigtig “dragt” som var en sammensætning at selvsiddende nylonstrømper og gennemsigtig Bh, gemte der sig en smuk og naturlig kvinde krop med de flotteste bryster (natural) Store, bløde og volume på mere end en god håndfuld. Sandra er nem at snakke med og der gik ikke længe inden at jeg blev snavet i gulvet. Det var lige som om at alt føltes helt naturligt og Sandra blev mere og mere tændt jo mere vi kyssede. Nu var det blevet tid til at der skulle gang i løjerne. Vi kom godt omkring og vi begge var godt tændte. Flere gange sagde Sandra, mens hun kiggede mig dybt i øjnen, hold k… hvor er du dejlig. Ved godt at det kan alle sige. Men her var følelsen bare helt anderledes. Sandra ville vise mig hvor meget hun kan sprøjte. Hun lage sig på knæ hen over en stol på værelse så jeg kunne tage hende bagfra. Her kom tempoet lidt ned og jeg kunne høre hvordan det begynde at små dryppe ned på gulvet. Jeg forsatte i samme tempo og Sandra nærmest eksploderede. Da jeg sod der bag hende, burde jeg have haft gummistøvler på (griner). Hold nu op den dame kan sprøjte. Gulvet nærmest sejlede og hun blev ved og ved. Der måtte jeg til sidst overgive mig, da det simpelthen blev for frækt Det er ikke sidste gang jeg kigger forbi Sandra X. Tak for en oplevelse man aldrig vil glemme. https://annoncelight.dk/showad/372525 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
acionpack 6 Skrevet lørdag klokken 22:30 Jeg er forvirret. Der er også billeder af ef en anden Sandra på hendes profil. Det stemmer ikke helt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 89 Skrevet søndag klokken 04:42 Hende med de de meget hullede cowboybukser tænker jeg er Sascha fra pigekolektivet hvor Sandra X også frekventerer. https://www.pigekollektivet.dk/sascha/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 122 Skrevet søndag klokken 06:37 Jeg havde luret lidt på hende i går men synes hendes prisleje er i den høje ende så valgte hende fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet søndag klokken 09:22 acionpack skrev, for 10 timer siden: Jeg er forvirret. Der er også billeder af ef en anden Sandra på hendes profil. Det stemmer ikke helt Jeg er også forvirret. Er det den samme pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 29 Skrevet søndag klokken 14:39 Der er da et eller andet helt galt med den annonce der er billeder fra 3 forskellige damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 89 Skrevet søndag klokken 16:02 (edited) donejohn skrev, 1 time siden: Der er da et eller andet helt galt med den annonce der er billeder fra 3 forskellige damer. Hendes billeder bliver også diskuteret i denne tråd hvis det kan hjælpe https://www.eroguide.dk/forum/topic/193546-sprøjteglade-sandra-x/?tab=comments#comment-1666430 Redigeret søndag klokken 16:02 af Noob2025 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 29 Skrevet søndag klokken 17:15 Noob2025 skrev, 1 time siden: Hendes billeder bliver også diskuteret i denne tråd hvis det kan hjælpe https://www.eroguide.dk/forum/topic/193546-sprøjteglade-sandra-x/?tab=comments#comment-1666430 aaah 2 piger som begge to heder sandra på samme adresse? Vildt nok men giver bedre mening nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg