Hop til indhold
Gæst

Venner

Recommended Posts

Gæst

Ikke noget væsentligt enme, men noget der undrer mig.

 

 

Man kan gå ind og vælge venner blandt EG's medlemmer, hvis man har lyst. Jeg er ikke helt klar over, om det har nogen praktisk betydning overhovedet.

 

Men det undrer mig, at hvis jeg f.eks. vælger frk. xx som ven(inde), så bliver jeg automatirsk også hendes ven. Og hvem siger så, at det ligefrem er hendes drømmescenario at tilknytte mig til venneskaren? Faktisk tror jeg at frk. xx helst er fri for dette.

 

Formoder at det er en funktion, som fulgte med i den nye softwarepakke ligesom den ligeså ubrugelige og ligegyldige  'Dagens top debattører'.

 

Right or wrong?   :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis du ikke kan li vennen så sletter du bare exvennen

Ja, det er jeg godt klar over.

 

Men hvis jeg nu godt kan li' ven(inden), hvofor skal hun så hænge på mig som 'ven'?

Man kan ikke selv fjerne en 'ven(inde) fra sin personlige profil hvis man har valgt vedkommende som 'ven'. Så er vi begge venner for livet indtil jeg fortryder.

 

Jeg undrer mig bare. Jeg valgte en 'ven', og bang, så havde vedkommede også valgt mig som ven, helt sikkert uden at vide det og sikkert også uden at være enig i, at sådan skal det være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er jeg godt klar over.

 

Men hvis jeg nu godt kan li' ven(inden), hvofor skal hun så hænge på mig som 'ven'?

Man kan ikke selv fjerne en 'ven(inde) fra sin personlige profil hvis man har valgt vedkommende som 'ven'. Så er vi begge venner for livet indtil jeg fortryder.

 

Jeg undrer mig bare. Jeg valgte en 'ven', og bang, så havde vedkommede også valgt mig som ven, helt sikkert uden at vide det og sikkert også uden at være enig i, at sådan skal det være.

 

Venner skal nu altså bekræfte at de vil være venner med dig også - og det kunne du jo evt. som venner have spurgt hende om hun havde gjort, inden du startede denne tråd  :wink:

 

Se:  http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=members&section=friends&module=profile&do=list&tab=pending

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Venner skal nu altså bekræfte at de vil være venner med dig også - og det kunne du jo evt. som venner have spurgt hende om hun havde gjort, inden du startede denne tråd  :wink:

 

Se:  http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=members&section=friends&module=profile&do=list&tab=pending

 

Javel så, men selvom der ikke er nogen godkendelse fra vedkommende, så er man stadig regisreret som ven, så din kommentar er vel i bedste fald irrelevant, så svært for mig at forstå din kommentar om at jeg skulle ha spurgt vedkommende inden trådstart, det havde intet ændret.

 

Måske du skulle have undersøgt facts før du skrev dit indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Javel så, men selvom der ikke er nogen godkendelse fra vedkommende, så er man stadig regisreret som ven, så din kommentar er vel i bedste fald irrelevant, så svært for mig at forstå din kommentar om at jeg skulle ha spurgt vedkommende inden trådstart, det havde intet ændret.

 

Måske du skulle have undersøgt facts før du skrev dit indlæg

 

Må indrømme jeg ikke forstår problemet - du kan jo administrere venner ligesom du har lyst - du kan jo forsøge at tilføje alle profilerne på EG, som dine venner og se hvormange, der godkender dig - at du så bagefter vælger nogle fra igen - det er der vel ikke noget galt i.

 

Kan forøvrigt se Gina Faith  http://www.eroguide.dk/forum/user/9993-gina-faith/  har godkendt dig som ven  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må indrømme jeg ikke forstår problemet - du kan jo administrere venner ligesom du har lyst - du kan jo forsøge at tilføje alle profilerne på EG, som dine venner og se hvormange, der godkender dig - at du så bagefter vælger nogle fra igen - det er der vel ikke noget galt i.

 

Kan forøvrigt se Gina Faith  http://www.eroguide.dk/forum/user/9993-gina-faith/  har godkendt dig som ven  :D

Ok, tak for forklaringen.

 

Jeg kan se at mange måske endda langt de fleste medlemmer ikke er er klar over muligheden for at godkende nye venner inkl mig selv og vist nok også Gina Faith (det ved jeg så ikke, måske en kommerciel beslutning fra hende), som du nævner, så rent praktisk (systemmæssigt vælger jeg/de at acceptere dem, der vælger dem som venner også skal være deres venner. 

 

Det blev lidt knudret, men håber at du forstår. :oops:

 

Og tak for et godt og konstruktivt svar, det var lige præscis det, jeg søgte.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har slået venner funktionen fra haha

så tror da fanden at du ingen venner får, men du er måske enspænder ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer. :-)

 

Der er nogle ting her, der ikke helt hænger sammen. Jeg har ikke aktivt 'godkendt' nogle venner. Jeg vidste ikke engang, at man kunne lave en venneliste. Jeg kan godt se, når jeg går ind på min profil, at der er nogle, der er tilføjet som venner, men som sagt har jeg hverken godkendt eller det modsatte.

 

Jeg har netop lige læst en mail (godt nok en gammel mail, da jeg af forskellige årsager ikke har været logget på den i laaaaaang tid), hvor der er en, som konstaterer, at jeg tilsyneladende har blokeret ham i PM-funktionen. Dette hænger heller ikke sammen med fakta. Jeg har intet ændret i opsætningen - det kræver vist, at man rent faktisk har været til stede herinde.  :-P

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se, jeg heller ingen venner har. Så tror da pokker i altid er efter mig i debatterne. Efter at jeg har været ind og lure Ginas billeder af hendes stuepigeuniform tror jeg, at jeg vil prøve, at blive venner med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at afspore tråden.

 

Jeg har nemlig også undre mig over venne funktionen, jeg kan simpelhen ikke dreje hvad den gør godt for. 

 

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...