bjørnen404 9 Skrevet lørdag klokken 17:26 Det var så lige tredje gang jeg har besøgt kære Alice hun er en dejlig lille ungpige godte og som virkelig kan indleve sig i rollen. https://nympho.dk/n26092/8722/crazy-sexy-blonde pigen 10/10 hvis man kan lide naboens uskyldige datter typen stedet 7/10 selve agten 9/10 hun kan sgu godt sit arbejde kan virkelig anbefale hende til folket herinde men pas på hende gutter hun er her i lidt tid og vi vil jo alle ha hun kommer tilbage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LostAndFound 108 Skrevet mandag klokken 06:27 Interessant! Kan du sige noget om ca. hvor i Rødovre det er? Ikke en specific addresse, bare lidt pejlemærker. Jeg kommer nogle gange i Rødovre, men der er ret stor forskel på hvor jeg er, så det ville gøre det lidt nemmere at planlægge Og hvilken nationalitet er hun ca., øst europæisk/nordisk/syd europæisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnen404 9 Skrevet mandag klokken 07:42 LostAndFound skrev, 1 time siden: Interessant! Kan du sige noget om ca. hvor i Rødovre det er? Ikke en specific addresse, bare lidt pejlemærker. Jeg kommer nogle gange i Rødovre, men der er ret stor forskel på hvor jeg er, så det ville gøre det lidt nemmere at planlægge Og hvilken nationalitet er hun ca., øst europæisk/nordisk/syd europæisk? Hun er tæt på Power Rødovre. hun er 100% østeuropæiske men kan ikke lige placere hvor nøjagtigt da hun kan et par forskellige sprog. Taler selv et par af de sprog hun kunne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LostAndFound 108 Skrevet mandag klokken 13:34 Nå, jeg kan se at annoncen er deaktiveret nu. Håber ikke at hun er helt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnen404 9 Skrevet mandag klokken 16:57 LostAndFound skrev, for 3 timer siden: Nå, jeg kan se at annoncen er deaktiveret nu. Håber ikke at hun er helt væk Det er hun ikke Hun tager bare en pause så vidt jeg forstod på hende imorges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg