Refresh 1403 Skrevet lørdag klokken 16:16 Disclaimer! Jeg ved godt at jeg har anmeldt hende før og man kunne få den tanke at hun betalte mig for at rose hende til skyerne. Men det er på ingen måde tilfældet, hun er bare så dejlig at hun fortjener at blive omtalt igen Ud over fantastisk sex, så er hun den sødeste pige, med et skønt frækt smil, smukke levende øjne og sød og nem at tale med. Hun siger i øvrigt at mine tidligere anmeldelser har givet hende nogle virkelig gode gæster, så der er ros til EG for at levere mænd der ved hvordan man opfører sig og værdsætter kvalitet. I dag blev det til endnu et ganske særligt møde, hvor intensiteten i hendes orgasme ramte nye højder, så vi måtte opgive at tage nr. 2 umiddelbart bagefter, da hun slet ikke kunne være i berøringen. Så landede vi i en intens missionær, som vi på ingen måde skulle videre fra, med masser af lystfulde bløde kys og afsluttende med at jeg for en gang skyld fik en fantastisk udløsning og stærk orgasme. Og et vidunderligt langt kram dannede rammen om vores indflyvning Da vi havde kommet os lidt kunne jeg ikke dy mig, så jeg kravlede sydover igen og afsluttede mødet som vi startede, med en lækker intens oral. Jeg tror aldrig at jeg bliver træt af at mærke hendes nydelse og høre overraskelsen i hendes stemme, når hun er ved at være tæt på igen Lorteliv https://citygirls.dk/x.php?id=167 https://www.seductiongirls.dk/pigerne/alessia/ 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chibi 9 Skrevet lørdag klokken 19:00 Ursäkta mig - min danska vittrar samman på grund av konkurrens från tre andra språk ock brist på övning... Maggiterning?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 847 Skrevet lørdag klokken 19:18 Chibi skrev, for 17 minutter siden: Ursäkta mig - min danska vittrar samman på grund av konkurrens från tre andra språk ock brist på övning... Maggiterning?? Jeg har prøvet at google ordet. Da jeg næppe tror han har spist suppe med pigen, så skal det nok opfattes som en forstærket nydelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet lørdag klokken 19:55 anmelder skrev, for 35 minutter siden: Jeg har prøvet at google ordet. Da jeg næppe tror han har spist suppe med pigen, så skal det nok opfattes som en forstærket nydelse. Det kan godt være at vi ikke spiste suppe, men jeg kan ikke afvise at der blev slupret 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrNormal 359 Skrevet søndag klokken 05:05 @Chibi på dansk bruger man Maggiterning som et billedepå at man har taget alt det bedste og samlet i en lille blok/klods. Ligesom man kan (næsten) kan koge en hel suppe på en bouillonterning, så kan man, efter trådstarters udsagn, opleve store dele af nydelsesspektret med Alessia. Og tak til @Refresh for den gode anmeldelse og at holde sproget i live 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg