Hop til indhold
VildeViking

Frække lil missy på 28, dansk amatør, 5610 Assens. Et besøg værd

Recommended Posts

Tænkte jeg måtte skrive en kort anmeldelse om denne fine lille kvinde.  https://annoncelight.dk/showad/400361

Har haft fornøjelsen af at nyde hende en del gange nu. 

Har haft hende både i min bil og i det fri (ved/på billen) , man samler hende op lige indenfor Assens og så har hun et sted man kan køre hen og holde. Har ikke selv holdt øje med klokken men tror turen tager små 5min af bookingen, hun er ikke en der kigger på tiden de gange jeg har haft hende så ved ikke om jeg har været tilbage og sat hende af indenfor de 30 min jeg normalt booker men tror jeg har haft de fulde 30min under selve agten. 

Hun yder et dejligt blow og hele hendes krop er tilgængelig til udforskning lige på nær kys på munden, hun bliver naturligt våd og hvis du booker uden kondom så kan du glide ind og ud af hende som du ønsker, jeg plejer at tage hende for en lille omgang så min pik kan blive dejlig våd af hendes safter og så lade hende give mig et dejligt blow. Hun nyder at blive slikket og smager skønt so hvis der er plads i din bil eller i er udenfor så anbefaler jeg klart at i smager på hende..

Har taget hende analt et par gange nu og der er hun også en skønhed, hvis pikken allerede er våd så har jeg ikke haft nogen problemer med at fylde hendes hul uden ekstra tilføjelse af noget, hun er dog ikke en kvinde der er bange for en lille spytklat som ekstra lube.

Hendes priser er de normale dansk pige priser og fair for hvad man for syns jeg.

Det eneste negative jeg kan sige er at hun kun kommunikere via email så der kan gå lidt tid imellem hun ser første besked. Men hvis man så svare hurtigt selv så ser det ud til hun holder øje med mailen. Og så er hun i Assens... Det lidt af en kørsel for mig men oprindeligt bookede jeg hende første gang fordi hun var den eneste jeg kunne finde der tilbød sjov udenfor... Og så må jeg jo leve med de 2x1 time der bliver lagt til i kørsel frem og tilbage...

Så hvis i er på udkig efter en dejlig sommeroplevelse i det fri så kan jeg kun anbefale Lil Missy, jeg er ikke kørt fra Assens uden et smil på læben efter et besøg hos hende i nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...