NewBear 73 Skrevet lørdag klokken 13:47 (edited) Jeg har besøgt SONIA i dag, og det var jeg glad for at jeg gjorde. Så glad, at jeg ikke kunne få nok af hende, så jeg hentede lige 50 eur ekstra i bilen og vendte tilbage igen. Det er hende på billederne og hun er virkelig smuk og lækker. Og mest af alt er hun sød og nærværende med kys og kram fra hende. Jeg havde en dejlig gfe oplevelse med hende. Hvis jeg får mulighed vil jeg helt sikkert besøge hende igen inden hun forlader Aalborg onsdag i næste uge. Hun taler glimrende engelsk https://annoncelight.dk/showad/414773 Redigeret lørdag klokken 13:52 af NewBear 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MabT 2 Skrevet lørdag klokken 18:18 Er billederne retvisende? Hun ser så dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 73 Skrevet søndag klokken 08:41 Ja, billederne er fuldstændig retvisende og dejlig er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikehd3212 4 Skrevet tirsdag klokken 14:42 NewBear skrev, den 13.7.2025 at 10:41: Ja, billederne er fuldstændig retvisende og dejlig er hun Hvordan er hendes bj, er der deepthroat? Har du måske mulighed for at beskrive det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg