Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så annoncen og droppede ind.  Samme ældre kvinder der har været der længe. Der er skiftet cvr nummer men konen er den samme. Fik en massage med hj. Hun vil gerne lege med din røv hvis du er til det.  Kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 1 time siden:

Jeg så annoncen og droppede ind.  Samme ældre kvinder der har været der længe. Der er skiftet cvr nummer men konen er den samme. Fik en massage med hj. Hun vil gerne lege med din røv hvis du er til det.  Kommer ikke igen. 

tak for info :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 4 timer siden:

Forresten, var det ikke der hvor der blev annonceret med at der ikke blev tilbudt noget ekstra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 9 timer siden:

Er du sikker på det ikke er nr, 24 du har besøgt (tidligere Napha, og før det Nina)? I nr. 12 var der tidligere en ældre Thai-dame som lavede seriøst god massage uden hanky panky.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er forvirringen da total :-)

Jeg har mange gange tidligere besøgt Marselis - og DEN ligger/lå i nr 12 i kælderen, et meget beskedent sted med en hvid dør. Det er også den adresse der henvises til i annoncen.

Napha ligger i nr 24, også i kælderen, men med stort skilt over døren og et par rum og badeværelse indenfor.

Så hvor var du? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager.  Det var Napha i nummer 24. 
Ikke noget der skal gentages.  Troede egentligt at annoncen var fra nummer 24.   Har ikke besøgt nummer 12.  Men det må blive efter ferien. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt den nye ejer af Marselis wellness 

Det er hende på billedet, jeg fik en god oplevelse, uden tilløb til noget fræk, jeg kommer gerne igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...