Pandapang 23 Skrevet 11. Juli Jeg har netop her til aften besøgt Sofia, og hold. nu. kæft. en oplevelse, jeg fik. Hun er nem at kommunikere og lave en aftale med, og fra jeg trådte ind ad døren hos hende, følte jeg mig fuldstændig betaget af hende. Billederne er så retvisende, som de kan være, og hendes evner ud i at give en rigtig kæresteoplevelse er eminente. Det var lige, så jeg var ved at tro, at hun faktisk mente det. Jeg vil ikke dykke for meget ned i selve akten, men jeg kan sige, at Sofia var fantastisk og lækker, og jeg kan kun anbefale at give hende et besøg! Sofia Cute | Sex og Massage i København S 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2588 Skrevet 11. Juli https://nympho.dk/n26249/8772/sofia-cute 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 11. Juli Nøj, hvor ser hun dejlig ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 96 Skrevet 12. Juli Dwayne skrev, for 3 timer siden: Kysser hun med tunge? Hun har da "French kisses" i sin ydelses liste, så det tyder det jo på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prins_Albert 54 Skrevet lørdag klokken 16:39 Jeg kan kun være enig med Pandapang udmelding. Jeg havde en aftale med Sofia tidligere i dag, og puha, det var nok det bedte GP møde jeg har haft i år. Jeg skrev til hendes i morges, og det tog lidt tid inden hun svarede. Men når man har fået fat i hende, så er kommunikationen let og hurtig. Hun var super charmerende at være sammen med, og hun var helt klart hurtigt til ar skabe en let kemi, jeg sjældent synes jeg når at opleve med en GP. Glemte selvfølgelig i min glædes rus, at spørge hende hvor længe hun er her. Men håber at jeg kan nå, endnu et besøg hos hende, inden hun tager hjem. Og hvis nogen af jer andre overvejer at besøge hende, og i ved hvordan man får fat i noget surstrømning her i Danmark. Så ville hun blive rigtig glad, siden hun åbenbart vil drille sine venner med det, når hun kommer hjem 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 208 Skrevet lørdag klokken 17:52 Giver hun tungkys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg