Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop her til aften besøgt Sofia, og hold. nu. kæft. en oplevelse, jeg fik. 

Hun er nem at kommunikere og lave en aftale med, og fra jeg trådte ind ad døren hos hende, følte jeg mig fuldstændig betaget af hende. 
Billederne er så retvisende, som de kan være, og hendes evner ud i at give en rigtig kæresteoplevelse er eminente. Det var lige, så jeg var ved at tro, at hun faktisk mente det. 
Jeg vil ikke dykke for meget ned i selve akten, men jeg kan sige, at Sofia var fantastisk og lækker, og jeg kan kun anbefale at give hende et besøg! 

Sofia Cute | Sex og Massage i København S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun være enig med Pandapang udmelding. Jeg havde en aftale med Sofia tidligere i dag, og puha, det var nok det bedte GP møde jeg har haft i år.

Jeg skrev til hendes i morges, og det tog lidt tid inden hun svarede. Men når man har fået fat i hende, så er kommunikationen let og hurtig.

Hun var super charmerende at være sammen med, og hun var helt klart hurtigt til ar skabe en let kemi, jeg sjældent synes jeg når at opleve med en GP.

Glemte selvfølgelig i min glædes rus, at spørge hende hvor længe hun er her. Men håber at jeg kan nå, endnu et besøg hos hende, inden hun tager hjem.

Og hvis nogen af jer andre overvejer at besøge hende, og i ved hvordan man får fat i noget surstrømning her i Danmark. Så ville hun blive rigtig glad, siden hun åbenbart vil drille sine venner med det, når hun kommer hjem :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...