Hop til indhold

Recommended Posts

Først link https://annoncelight.dk/showad/431374

har været sammen med en del transer og ladyboys men hende her slår alt på alle plan .! 

21 år og 110 procent som på billederne, sød værdsætter dig som kunde præcis som en thai bare bedre og smukkere …

kom afsted hun sagde hun smutter fra Aalborg på søndag.. 

selve agten holder jeg for mig selv men ingen endnu kan leve op til det hun leverer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Kan du fortælle lidt om hendes udstyr? Har hun det stadig? Der nævnes ikke rigtigt noget i annoncen ^_^

Er hun både aktiv og passiv? 

Redigeret af Bacchus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber at komme forbi hende i morgen nu hun er i Aarhus. Jeg lidt nysgerrig på hvordan akten forløber. Der er mange ekstra tilkøb. Men er hun “på” når alle aftaler er på plads?

Hvor aktiv er hun?  Hun må stadig have en pik for under massagepriser står: including touch + suck my dicK

Del dette indlæg

Link til indlæg
79tretten skrev, den 20.7.2025 at 13:14:

Jeg håber at komme forbi hende i morgen nu hun er i Aarhus. Jeg lidt nysgerrig på hvordan akten forløber. Der er mange ekstra tilkøb. Men er hun “på” når alle aftaler er på plads?

Hvor aktiv er hun?  Hun må stadig have en pik for under massagepriser står: including touch + suck my dicK

Håber at du giver en tilbagemelding- jeg overvejer selv kraftigt et besøg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...