theman41 39 Skrevet 11. Juli Først link https://annoncelight.dk/showad/431374 har været sammen med en del transer og ladyboys men hende her slår alt på alle plan .! 21 år og 110 procent som på billederne, sød værdsætter dig som kunde præcis som en thai bare bedre og smukkere … kom afsted hun sagde hun smutter fra Aalborg på søndag.. selve agten holder jeg for mig selv men ingen endnu kan leve op til det hun leverer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bacchus 22 Skrevet 13. Juli (edited) Kan du fortælle lidt om hendes udstyr? Har hun det stadig? Der nævnes ikke rigtigt noget i annoncen Er hun både aktiv og passiv? Redigeret 13. Juli af Bacchus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
79tretten 32 Skrevet 20. Juli Jeg håber at komme forbi hende i morgen nu hun er i Aarhus. Jeg lidt nysgerrig på hvordan akten forløber. Der er mange ekstra tilkøb. Men er hun “på” når alle aftaler er på plads? Hvor aktiv er hun? Hun må stadig have en pik for under massagepriser står: including touch + suck my dicK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bacchus 22 Skrevet 21. Juli 79tretten skrev, den 20.7.2025 at 13:14: Jeg håber at komme forbi hende i morgen nu hun er i Aarhus. Jeg lidt nysgerrig på hvordan akten forløber. Der er mange ekstra tilkøb. Men er hun “på” når alle aftaler er på plads? Hvor aktiv er hun? Hun må stadig have en pik for under massagepriser står: including touch + suck my dicK Håber at du giver en tilbagemelding- jeg overvejer selv kraftigt et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 30 Skrevet for 12 timer siden Hvor blev hun af? Hun var da en drøm og præcis som theman41 beskriver næsten bedre end på billederne, bedste til dags dato. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg