Heine 1644 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Der hvor det bliver kompliceret er - at det jo ikke altid er uden grund at nogle af stederne er dyrere - nogle steder har pigerne ( mere eller mindre) en garanteret omsætning - simpelthen fordi stedet har mange stamkunder og har et "brand". - som de aktivt vedligeholder (vi kan nævne nu lukkede A- gruppen og SMS dengang det lå på den oprindelige adresse iLyngbyvej). Der var kø ved pige-indgangen ...det er stadigt sådan - at .mange af de veletablerede steder er det ikke slet mangel på piger - tværtom - så nyankomne må starte ned de mindre attraktive vagter - eller acceptere at tage vagter på andre steder også - som har samme ejerkreds. Der er nemlig - som mange har opdaget - en hel del praktiske opgaver - hver evig eneste fucking dag !!! Og ikke alle har lyst/evner/disciplin til det (det gælder sådan set alle brancher - ellers var der jo ingen serviceindustri) Men,det er forkert at tro at det så er ensbetydende med at alle bordellerne tjener styrtende (eller rettere sagt at mutrene gør) Jeg kender også mutre der har haft decideret underskud på pigerne ( det er jo ikke alle der er lige så stabile som et schweizer-ur) der skal stadig afregens stedets annoncering, husleje ( både den officielle og den uofficielle) - support til lokale rådgivere og så videre, , Så der er ingen enkel løsning - og der er ingen helt enkel model der passer til alle varianter - det eneste der er nogenlunde sikkert er at det er dyrt for pigerne - og at er er mange led der er med i fødekæden. Og derfor holder jeg stædigt og stadigt fast i - at det er formålssløst for os udenforstående at blande os i prisen og afregnings modellerne - og at det kun tjener til at dække nyfigen interesse Redigeret 8. April, 2014 af Heine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 8. April, 2014 ja, du har da fuldstændig ret, mutter har nok været nede ved den flinke bankmand og låne penge. Det kunne jo tænkes, at hun rent faktisk havde pengene sparet op - den slags irriterende mennesker findes faktisk. Det findes også andre måder at låne penge på, end ved at opsøge ågerkarle og kriminelle miljøer. Banken er kun en af mange forskellige. Familie og venner er også en mulighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 8. April, 2014 Det er en stor fejl ikke at nævne banker i samme sætning som ågerkarle og kriminelle.... De største og mest uvederhæftige kriminelle i DK er pengeinstitutterne - de er bare bedre markedsført :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 8. April, 2014 @Heine Hvis din point med at prisforskel begrundes i forskel på klinikkernes indretning, så burde det også oftere afspejles i prisen kunden betaler. Så ville det være forståeligt at f.eks en halv time med topmodellen fra A-gruppen på Silkelagner og med blid stemningsmuzak og kølig champagne kostede mere end en halv time med en "jævn" pige fra Øst i en Låsby Svendsen rotterede langt ude på Lars Tyndskid. Det tyder dog sjældent på at være tilfældet, og jeg er godtnok født blåøjet, men du får mig ikke til at tro på at differencen kommer pigen til gode ... ( prøv at vende ligningen og spørg dig selv om topmodellen vil sælge sin vare til en billigere netto ydelse fordi kunden fordrer luksuriøse omgivelser ... ). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 8. April, 2014 Min pointe er udelukkende at ingen af os kan regne ud hvad en reel husleje bør være - det eneste vi kan have en stensikker formodning om - er at det et voksent beløb. Jeg advokerer sådan set ( synes jeg ellers ret omhyggeligt) for at det er kompliceret. Jeg har ingen sympati for de forfaldne husmandssteder, til gengæld maksimalt ondt af de stakkels piger der arbejder der, jeg tror bare ikke det er en udfordring vi på nogen måde kan løse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Dobbeltpost - fucking tastatur Redigeret 8. April, 2014 af Heine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 8. April, 2014 Okay, indrømmer at det er op af bakke mht løsninger, men det kan da aldrig begrunde at vi ikke skulle debattere det. Vi lærte jo allerede som børn at strudsen ikke bliver usynlig ved at stikke hovedet i sandet - og selv strudsen har vel snart fattet det :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 8. April, 2014 For mig at se fører det ingen steder ... Af flere årsager - den første er at ingen af os kender præmisserne - man får sjældent en rigtig konklusion når man ikke har de rigtige forudsætninger. Til gengæld får man en masse udokumenteret sludder - og teoretiske luftige idealmodeller. Jeg forstår bare - sådan helt grundlæggende ikke - hvorfor der er den nyfigenhed - jeg tvivler på at vi i hverdagen underkaster alle andre ydelser vi køber samme interesse for omkostningsstrukturen. Hvide riddere, fantaster, for slet ikke at tale om alle de andre der snager - "fordi det er rart at vide...." For mig at se er det noget ævl ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 8. April, 2014 jeg opgiver... du har ikke forstået en bønne... nej til det hele... du er en af de gæster for hvem en given indsats pigerne imellem vil være inderligt irrelevant så spekuler ikke mere på det.. det er da flot, at du ved hvad i skal blande jer i og hvad i ikke skal blande jer i. skal foreningen ikke være demokratisk? hvad hvis et flertal siger, at der ikke må tilbydes superfransk? eller at der er flertal for tvunget telefonpige af sikkehedsmæsig årsager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 hvornår har jeg talt ud fra en venindes holding? dejligt med løse beskylninger, det skal da nok skabe tillid til jeres kamp. mig bekendt er der stor forskel på at være selvstændig eller ansat, men der tager jeg nok også fejl. Mig bekendt køre her ingen kamp, blot en debat. Jeg er Line, jeg er ikke svær at finde og finde ud af hvem jeg er rigtigt, men hvem er du? Hvem er du ridder for og hvilken kamp kæmper du og hvorfor???? Du kan jo være ragende ligeglad ikk og alligevel fortætter du med dit skjulte halløj... Så kom frit frem og fortæl sandheden om dit virke her og formål inden vi fortætter debatten. Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 8. April, 2014 Mig bekendt køre her ingen kamp, blot en debat. Jeg er Line, jeg er ikke svær at finde og finde ud af hvem jeg er rigtigt, men hvem er du? Hvem er du ridder for og hvilken kamp kæmper du og hvorfor???? Du kan jo være ragende ligeglad ikk og alligevel fortætter du med dit skjulte halløj... Så kom frit frem og fortæl sandheden om dit virke her og formål inden vi fortætter debatte jeg er såmænd ikke ridder for nogen, hvis du mener noget andet så bevis det. har jeg ikke lov til at havde en menig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 jeg er såmænd ikke ridder for nogen, hvis du mener noget andet så bevis det. har jeg ikke lov til at havde en menig? Jo klart og jeg må sige at jeg ikke orker mere mutter/ bordel/ ruffer/ sladder/ ridder halløj mere, så hvem du end er/ vil, så føre det vist kun til en tom debat her... Så fred være med det og godnat herfra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 8. April, 2014 Jo klart og jeg må sige at jeg ikke orker mere mutter/ bordel/ ruffer/ sladder/ ridder halløj mere, så hvem du end er/ vil, så føre det vist kun til en tom debat her... Så fred være med det og godnat herfra! fint, men så lad være med at fremsætte beskyldninger du ikke kan bevise, det sætte jo netop i piger i et dårlig lys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pil Skrevet 8. April, 2014 fint, men så lad være med at fremsætte beskyldninger du ikke kan bevise, det sætte jo netop i piger i et dårlig lys. hvordan forgår afregning typisk på klinikker med 3 måneders piger? betaler de per kunde eller per dag eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 8. April, 2014 Jeg tror ikke der er klinikker med 3 måneders piger - de skal vist være 21.... ... Men du tænker nok på turistvisum- piger. Det helt 100% enkle og korrekte svar er generelt - at det er der ingen der aner en hylende fis om... Men dere er ingen grund til at formode at pigerne beholder det meste selv - derimod har de oftest mer ud af at være her end prostitution i deres respektive hjemlande,, gør det det så acceptabelt -? Tjah - se det er et gevaldig godt spørgsmål Moral er noget underligt situationstilpasset noget - når man er på FKK og møder en jura-uddannet rumænsk pige i lækre omgivelser der ser ud til at have det godt så er det OK - men småfryser på gaden i Odense - næh så er det ikke - reelt ved vi bare INTET om hvem af dem der er der frivilligt og hvem der ikke er, der er selvstændige piger der selv rejser herop og til Tyskland og der er piger der assisteres der er givetvis piger der har rimelige ordninger og nogen der har dårlige aftaler og stor gæld ved ankomsten - og endelig piger der ikke er her selvom det umådeligt langt fra deres 'inderste' ønske- bottomline er at der ikke er et område med stor empiri og høj troværdighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 9. April, 2014 Ja mig.. Jeg kan jo så vende den om her og sige det modsatte om privat diskret.. en dagsvagt på en klinik er en lidt anden boldgade... pærer og bananer men her er et eksempel på klinikkerne kan man ikke vide hvor meget pigen har lagt i husleje - for hun er nødt til at betale hvad der forlanges (mellem 1000 og 1500 sådan ca normalt) Sludder der er steder der slet ikke er oppe i den prisklasse og som pigerne godt ved hvad de betaler i husleje.. på klinikkerne kan i være sikre på at pigen har lagt mellem 700 og 1100 til teledamen som er obligatorisk.... hun må ikke tage telefonen selv!! Igen sludder, prisen passer heller ikke her og ønsker en pige at være sin egen tlf dame, jamen halleluja så er jeg fri for at sørger for at vagterne er besatte, dog skal ingen gå forgæves og ikke blive lukket ind fordi pigen lige har en kunde og derfor ville gæsterne også blive forvirret over en dag bliver de lukket ind, en anden gang gør de ikke! på klinikkerne kan i være sikre på at der forlanges et mystisk annoncerings-gebyr der primært tilgodeser klinikken (200-500 kr) Atter engang sludder, hvorfor tilgodeser det klinikker at der er reklame og gæsterne kommer til huset på den reklame, så er det vel pigerne der i sidste ender tjener på at reklamen til måske 200 kr har bragt hende 3 gæster til en halv time! God vind herfra Mammasan... Jeg kender til et dansk sted, hvor husleje og tlf dame beløber sig til ca. 1.700 pr. vagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. April, 2014 hvordan forgår afregning typisk på klinikker med 3 måneders piger? betaler de per kunde eller per dag eller? De thaipiger der er på 3 md visum får 60% af hele beløbet. Derfor oplever man sommetider at de beder en om ikke at fortælle mutter at man har fået for mere end 300 kr. De piger holder ikke længe på klinikken. Mutter kan, med sin store erfaring, godt se på en mand, når forlader klinikken, om han har haft det lidt mere lækkert end blot massage ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg