Nydgerrig 12 Skrevet 11. Juli Trans kvinde - billederne er ægte og har besøgt hende 3 gange - første gang var en fin oplevelse og dog var der kun en sofa - lidt svært at håndtere men fik et godt blowjob og lidt anal sex til mig dog havde hun lidt rejsningbesvær - 2 anden gang skulle der være fest og jeg bad om sprøjt vi kneppede gensidigt dog mens hun skulle sperme tog hun mobilen og filmede seancen det var ikke aftalt - virkede lidt som der var en med og så på - det jo ikke ok- men 3 gang lavede vi en aftale at jeg kunne filme akten for 500 kr. så afsted men da jeg ville stille det op sagde hun nej kun kropsbilleder video, da hun havde en kærest ? jeg sagde det var ikke aftalen, så vi dropper det bare ikke noget problem - jeg betalte så 1500 istedet for 2000 - hun blev lidt mopset og vi dyrkede sex men pludslig måtte jeg ikke røre hendes bryster og da jeg skulle kneppe piv hun som det gjorde ondt - lidt skuespil og hun kiggede i sin mobil flere gange - turn off - så på en god dag ok og det lidt svingende - og jeg formoder hun er et eller andet - men det jo spillets regler https://annoncelight.dk/showad/406304 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg