Casper77 9 Skrevet 11. Juli Disse to annoncer er begge oprettet den 5. Juli, er skrevet på dansk (men det er ikke skrevet at pigen er dansk) og de tilbyder begge besøg i deres private hjem i sydlige Århusi (Højbjerg området). Jeg synes de ser reelle ud begge to når man kigger enkeltvis. Er der nogen der kan bekræfte dette ? Tak https://annoncelight.dk/showad/432619 Og https://annoncelight.dk/showad/432614 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 140 Skrevet 11. Juli Har også set annoncerne. Med mistro. Om det er berettiget ved jeg ikke. Er spændt på om din efterlysning giver respons. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 11. Juli De er tilsyneladende oprettet med meget kort mellemrum, så man fristes til at tro, de er oprettet af samme person. Billederne er ikke taget samme sted, der er gulvtæppe hos den ene pige, trægulv hos den anden. Jeg tvivler på, det er danske piger - men derfor kan de jo være gode nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 941 Skrevet 11. Juli (edited) Jeg har haft fornøjelsen af at møde Liv/Liva Kommunikation over sms på fejlfrit dansk. Mødested og tid aftalt. I annoncen står der Kridthøj i faktaboksen. Det var det nu langt fra, men i Højbjerg, ja! Ved mødet i en lejlighed i kendt boligkompleks, finder jeg ud af at hun ikke er dansk, men ser ud som forventet i forhold til billederne. Jeg mærker en varme og venlighed fra hende som straks fjerner enhver tvivl om hvad der venter. Hun er mørk, latina type, smilende, sød og selvom det så ikke er hende jeg har skrevet med, gentager hun hvad vi har aftalt. Det betyder, at hun ved hvad jeg er blevet lovet og det holder hun og prisen holder i forhold til aftalen Annoncen omtaler tantramassage. Har ikke prøvet en ægte tantramassage, men det er min opfattelse at rigtig mange bruger betegnelsen uden rigtig at vide hvad de foretager sig andet end blid massage i en eller anden form der er lidt mere sensuel end alm kropsmassage. I annoncen nævnes også slikken undervejs og langvarige kys. Det sidste var hun helt sikkert ikke til, end ikke et enkelt kys undervejs. Slikken undervejs, nej men jeg fik faktisk i den halve time en fin lækker massage som altid virker godt til at komme ned i kroppen. Hun bad mig ligge på tværs i sengen, med fødderne godt ud over sengekanten og benene spredt så hun kunne give pirrende massage på baller og boller Jeg vendte mig og hun begyndte på et blowjob, som ramte præcis min topnydelse når det gælder den blide måde. Mmmmm vildt godt. Hun er smuk. Får hende vendt om så jeg kan slikke hende. Hun ka li det jeg gør og jeg får selv så meget ud af det når jeg samtidig kan røre hendes glatte varme hud mellem benene og alle steder jeg kan nå.. Det var her jeg løftede mig op for at kysse hende, som så blev til et kindkys. Jeg var blevet lidt slap så hun fik mig op igen med munden. Jeg lagde mig på ryggen og hun fik selv ideen til at lave en 69 med mig nederst. Det var der min dødsdom blev beseglet - altså den snarlige "lille død" da jeg ikke kunne holde den gående til også at have samleje og måtte slippe alt mens hun havde mig i munden. Også der fik jeg hvad vi aftalte. Der var ingen klatter på mit maveskind Jeg skulle egentlig bare bekræfte annoncen - nu blev det også en beskrivelse. Hun er skøn, dejlig, smilende, sød Hvis den anden også er sådan og ser ud som på billederne kan jeg godt blive lun på at gå videre på listen Redigeret 11. Juli af Hedonis stavefejl 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper77 9 Skrevet 11. Juli Tusind tak @Hedonis. Det var meget bedre svar end jeg havde turde forvente. Det lyder som et besøg jeg skal have anmodet om så snart der er tid næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoe123 3 Skrevet 11. Juli Har besøgt den sidst nævnte Amanda (https://annoncelight.dk/showad/432614) tidligere på ugen. Det er ikke billeder af hende og heller ikke en tysk kvinde som jeg fik at vide på SMS. Jeg blev alligevel hængende, idet jeg blev mødt af en smuk og smilende kvinde. Hun siger hun er fra Colombia, hvilket passer med at hun snakker spansk - hendes engelsk var lige nok til at kunne kommunikere. Jeg fik i det hele taget en god oplevelse, hun er service minded, har lækre kvindelige former og jeg ville skyde hende på slut tyverne og omkring 165cm. Forstår ikke helt hvorfor profilen ikke bare afspejler personen man rent faktisk møder. Tænker kontakten over mobilen formentlig foregår med en tredje person. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper77 9 Skrevet 11. Juli Tak for svar. Jeg var lidt skeptisk ved at spørge i dette forum, men jeg har godt nok for gode relevante svar. Jeg min overordnede vurdering er lidt lunkent - det er vist ikke noget for mig, og lidt for langt væk fra det annoncen stiller i udsigt. Dette selvom oplevelsen med Liv/Liva lyder god. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 941 Skrevet lørdag klokken 13:49 JohnDoe123 skrev, for 22 timer siden: Forstår ikke helt hvorfor profilen ikke bare afspejler personen man rent faktisk møder. Nemlig. Det er virkelig en besynderlig fremgangsmåde. Annoncen foregiver at hun er dansk. I sms får jeg at vide at hun er halvt dansk og halv tysk men bor i Danmark. Ingen af delene er rigtige og pigerne er på ingen måde ringere ved ikke at være danske. Det er dog ofte den konklusion nogle brugere herinde vælger at smide på bordet når de er skuffede over udenlandske piger, så disse to bliver lempet ind med påstand om danskhed...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg