Bull1958 432 Skrevet 10. Juli Var den denne søde pige/dame i går aftes https://annoncelight.dk/profile/angelangelik3%40gmail.com må nok sige det er langtid siden jeg har mødt så sød og dejlig pige hun kan få en hel op hvor englene synger hendes massage og blow er himmelsk om jeg kommer igen 100 % 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2621 Skrevet 11. Juli https://annoncelight.dk/showad/432117 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 148 Skrevet 13. Juli Spændende... @Bull1958 Er det "kun" massage og blow, eller er der mere på menukortet? Går ud fra at billederne er ægte, når der ikke skrives andet. Hendes bryster... hvor store er de? Selv med ægte billeder kan den slags snyde lidt Mvh. Mr72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 432 Skrevet 13. Juli (edited) Mister72 skrev, for 7 timer siden: Spændende... @Bull1958 Er det "kun" massage og blow, eller er der mere på menukortet? Går ud fra at billederne er ægte, når der ikke skrives andet. Hendes bryster... hvor store er de? Selv med ægte billeder kan den slags snyde lidt Mvh. Mr72 Også sex bryster er en A skål billeder af hende https://annoncelight.dk/showad/432117 Redigeret 13. Juli af Bull1958 Fejl skriv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 21. Juli (edited) Bull1958 skrev, den 13.7.2025 at 20:45: Også sex bryster er en A skål billeder af hende https://annoncelight.dk/showad/432117 Ved du hvilken nationalitet hun har ? Og har hun det lange hår som på billederne ? Redigeret 21. Juli af Zifa1971 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 432 Skrevet 23. Juli Zifa1971 skrev, den 21.7.2025 at 17:17: Ved du hvilken nationalitet hun har ? Og har hun det lange hår som på billederne ? Hun siger hun hun kommer Schweiz ja hun har det lange hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maga 2 Skrevet 7. August Har besøgt hende og har desværre ikke samme positive oplevelse. Hun er som på billederne. Jeg bestilte en time med 2 x udløsning til kr. 1.600,- Hun ligger ud med en slatten massage med hurtige bevægelser uden nogen form for pirring, som går en form for b2b (stadig slatten). Efter 20 min er det vend om. På det tidspunkt har hun forsat ikke rørt min p.. Hun forsætter med lidt b2b stadig uden kontakt til min p.. Her kommer jeg til at sætte min hånd på hendes hår, hvilket resulterer i et længere foredrag om hårvask. nu begynder hun at fokusere på min pik og ligger ud med at sige at jeg ikke kan få sex pga. et “sår”, som er et modermærke - dette resulterer i et længere foredrag om hygiejne i de nedre regioner. men jeg må nøjes med blowjob (som er med kondom). Inden hun går i gang minder jeg hende igen om 2 x cum, som hun nu ikke kan huske. Igen et længere foredrag om at hun har travlt og ikke kan huske alt. Men hun giver sig dog. Hun giver meget et turbo-blowjob, som er overstået i løbet af 1 min (netop derfor bestiller jeg 2 x cum) afrensning og så starter hun på b2b igen i 2 min, hvorefter hun mener, at det er tid til 2 omgang. Det lykkes ikke - det kræver lige længere “hvile” før jeg kan igen. Nu må jeg indrømme at jeg har fået nok og rejser mig. Det udløser et længere foredrag om at hun er fair og ikke snyder sine kunder. Det gør hun heller ikke, men oplevelsen var ikke lige det, som jeg forventede. alt i alt en skuffende oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hard1 9 Skrevet 7. August maga skrev, for 12 timer siden: Har besøgt hende og har desværre ikke samme positive oplevelse. Hun er som på billederne. Jeg bestilte en time med 2 x udløsning til kr. 1.600,- Hun ligger ud med en slatten massage med hurtige bevægelser uden nogen form for pirring, som går en form for b2b (stadig slatten). Efter 20 min er det vend om. På det tidspunkt har hun forsat ikke rørt min p.. Hun forsætter med lidt b2b stadig uden kontakt til min p.. Her kommer jeg til at sætte min hånd på hendes hår, hvilket resulterer i et længere foredrag om hårvask. nu begynder hun at fokusere på min pik og ligger ud med at sige at jeg ikke kan få sex pga. et “sår”, som er et modermærke - dette resulterer i et længere foredrag om hygiejne i de nedre regioner. men jeg må nøjes med blowjob (som er med kondom). Inden hun går i gang minder jeg hende igen om 2 x cum, som hun nu ikke kan huske. Igen et længere foredrag om at hun har travlt og ikke kan huske alt. Men hun giver sig dog. Hun giver meget et turbo-blowjob, som er overstået i løbet af 1 min (netop derfor bestiller jeg 2 x cum) afrensning og så starter hun på b2b igen i 2 min, hvorefter hun mener, at det er tid til 2 omgang. Det lykkes ikke - det kræver lige længere “hvile” før jeg kan igen. Nu må jeg indrømme at jeg har fået nok og rejser mig. Det udløser et længere foredrag om at hun er fair og ikke snyder sine kunder. Det gør hun heller ikke, men oplevelsen var ikke lige det, som jeg forventede. alt i alt en skuffende oplevelse Jeg havde præcis det samme oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg