Hop til indhold
aalborgsoe

Alice - Dejligt ny bekendskab i Aalborg

Recommended Posts

Gennem et af mine besøg hos en af mine faste Thai GP'er fik jeg et hint om en ny pige der var kommet til Aalborg.

Alice: https://annoncelight.dk/showad/432507

Det måtte da undersøges for at se om der var noget nyt under solen i Aalborg

Det må jeg da så nok sige der var.

Fra jeg kom ind af døren blev jeg blev mødt med både smil, kys og kram. En meget fræk attitude med små berøringer. :P
Hjælp med afklædning og efter let tur under bruseren endte vi på værelset.

Startede med en let massage på ryggen som var udemærket uden at være specielt

Derefter om på ryggen hvorefter massagen af forsiden blev mere og mere intim på den gode måde.

Kys på hele kroppen og endte i face fuck. Slikkede det bedste jeg vidste samtidig med at der var fingre i både det ene og det andet hul :wub:

Hun reagerede meget positivt på denne behandling. :P

Derefter blowjob uden og kunne berøre overalt. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende.

Kunne igen også også bruge finger i bageste hul blidt.

Kunne mærke hun tog mit lem dybt jo mere ophidset hun blev.

Og så ellers forskellige positioner, hvor hun reagerede meget positivt og gav en del frække lyde under hele forløbet 

Min erfaring har lært mig der oftest fakes, men her er jeg sikker på at det lykkedes for mig at give hende orgasme .

Afslutningen blev udløsning ud over brysterne og i ansigtet. Fantastisk. :wub:
Skal besøge hende igen når det er muligt.

Hun er i Aalborg de næste 2 måneder så tag godt imod hende. Prisen er meget fornuftig i forhold til kvaliteten <3

Pas godt på hende, hun er alle pengene værd
Gentagelsesfare JA helt sikkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
aalborgsoe skrev, for 1 time siden:

Gennem et af mine besøg hos en af mine faste Thai GP'er fik jeg et hint om en ny pige der var kommet til Aalborg.

Alice: https://annoncelight.dk/showad/432507

Det måtte da undersøges for at se om der var noget nyt under solen i Aalborg

Det må jeg da så nok sige der var.

Fra jeg kom ind af døren blev jeg blev mødt med både smil, kys og kram. En meget fræk attitude med små berøringer. :P
Hjælp med afklædning og efter let tur under bruseren endte vi på værelset.

Startede med en let massage på ryggen som var udemærket uden at være specielt

Derefter om på ryggen hvorefter massagen af forsiden blev mere og mere intim på den gode måde.

Kys på hele kroppen og endte i face fuck. Slikkede det bedste jeg vidste samtidig med at der var fingre i både det ene og det andet hul :wub:

Hun reagerede meget positivt på denne behandling. :P

Derefter blowjob uden og kunne berøre overalt. Derefter vendte hun sig og vi endte i en 69 hvor jeg slikkede og fingerkneppede hende.

Kunne igen også også bruge finger i bageste hul blidt.

Kunne mærke hun tog mit lem dybt jo mere ophidset hun blev.

Og så ellers forskellige positioner, hvor hun reagerede meget positivt og gav en del frække lyde under hele forløbet 

Min erfaring har lært mig der oftest fakes, men her er jeg sikker på at det lykkedes for mig at give hende orgasme .

Afslutningen blev udløsning ud over brysterne og i ansigtet. Fantastisk. :wub:
Skal besøge hende igen når det er muligt.

Hun er i Aalborg de næste 2 måneder så tag godt imod hende. Prisen er meget fornuftig i forhold til kvaliteten <3

Pas godt på hende, hun er alle pengene værd
Gentagelsesfare JA helt sikkert

Hvor holder hun til henne i Aalborg ..sådan ca

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, for 8 timer siden:

Hvor holder hun til henne i Aalborg ..sådan ca

Det er i centrum nær Netto på Vesterbro.

Rimelig befærdet men døren er åben så man går direkte ind efter at have trykket på døralarmen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ude at besøge Alice den 11/7 2025 om aftenen kom kl ca. 20.00 og blev taget i mod af en meget smuk ung dame i fræk lingeri vi gik ind I hendes massage rum hvor hun kyssede mig frækt med tungen et meget langt kys og samtidig begyndte hun at tage mig på pikken så spurgte hun om hvad jeg kunne tænke mig jeg svarede hele turen som kæreste. Hun spurgte om det skulle være med eller uden kondom jeg sagde uden. Så begyndte hun at hjælpe mig af tøjet. Da hun trak mine underbukser ned tog hun pikken i munden og slikkede mens hun legede med mine kugler så begyndte at slikke mine nosser lige inden jeg kom rejste hun sig op og trak af hendes tøj og stod nøgen foran mig flotte faste bryster og hun havde glat barberet fisse. Hun lagde sig på ryggen på briksen og jeg legede med hendes bryster og vorter så begyndte jeg at kravle ned og kyssede hendes skamlæber og åbnede dem og fandt hendes klitoris som jeg legede med tungen kunne mærke hun kunne lide det og sagde fuck mig jeg kravlede op over hende og hun tog fat om min stive pik og førte den ind I hendes våde fisse og jeg begyndte at kneppe hende og hun begyndte at tungekysse mig kunne ikke holde længe inden jeg kunne mærke at min pik trak sig sammen og begyndte at sprøjte min sperm ind I hendes fisse som malkede pikken tom meget dejlig fornemmelse bagefter lå vi lidt og nyd hinanden mens vi kyssede.

Så sagde hun at hun ville give mig Massage så fik jeg den store tur Massage b2b som endte med at hun begyndte at slikke min pik stiv igen og så satte hun sig op og førte min pik ind I hendes fisse igen og begyndte at ride dejlig syn at se pikken køre ud og ind af hendes fisse og hendes bryster gynge så kyssede hun mig igen mens jeg sprøjtede endnu en gang hendes fisse fuld så hjalp hun mig i bad inden hun kyssede mig farvel.

Dette var en super oplevelse jeg glæder mig til at besøge hende igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men så her jeg også være på besøg. Det var sgu en dejlig pige uden nogen siliconeforbedringer.

På 45 minutter fik jeg bad, massage og sex. Massagen var forholdsvis let. Men dejlig alligevel. 

Sex var supergodt. Jeg fik suttet pik og så slikkede jeg hende. Hun var 100% glat og har en rigtig lækker lille stram fisse. Hun vred sig lidt imens jeg slikkede og gav hende finger.

"Fuck me now" sagde hun så. Og hvem kan vel sige nej til det? Først i missionær så doggy og så tilbage i missionæren igen  Hun stønnede og sagde noget på thai imens hun fik pik. Dejligt medlevende dame.  Og altid fantastisk at få lov til at skyde kanonen af oppe i hende og mærke hvordan hendes fisse malkede de sidste dråber ud.

Genbesøg? 100% sikkert.

/Silver

Redigeret af Silverback
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...