Slavehunden 1 Skrevet 10. Juli Så blev det Sissy-tøsens tur til at besøge Lady Shannie. Vi afalte med stikord over telefonen, hvad der skulle ske. Ved ankomsten var der først en samtale. Her efter skulle tøssen lægge sit medbragte tøj frem, så Lady Shannie kunne vælge påklædningen. Det blev sort kjole, lyserøde strømper, høje hæle, samt maske og paryk. Men tøssen begyndte, at klæde os, tog Shannie en skål, hvor hun send trusserne i. Herefter fyldte hun skål med trusser med sit urin. Shannie forlod huset og gik ud. Når tøssen var klar skulle jeg komme ud på gårdspladsen. Her blevet der filmet og taget billeder af Sissytøsen. Turen gik nu ud i laden. Først drak Sissy-tøsen urinen fra sålen, mens Shannie spyttede på tøsen. Herefter blev tøssen i længere periode ydmyget, gjort til grin, straffet med slag og brystevorte-ryk, inden Shannie sin Strap On på. Tøssen fik nu den store sorte pik lang langt med i halsen, så spyt m.m stod ud af munden. Vend dig om og gør dig klar, lød fra Shannie. Trussene som lå i skålen me urin, blev nu proppet ind i tøsens mund. Herefter trængte den stor pik sig op i tøssens røv. Sissy blev nu røvpullet brutalt af Shannie. Efter den omgang blev pikken slikket ren af tøssen, som var gennemkneppet iført sort kjole og høje hæle - et ynkelig syn for Shannie. Det er den korte udgave en en rigtig god oplevelse. Det var mit første besøg hos Lady Shannie og det bliver helt bestemt ikke det sidste. Hun har stor indlevelse og både nyde og kan det hun laver. Det belv til en god snak, inden jeg hoppede ind i bilen og kørte derfra med et stort smil Jeg glæder mig allerede til næste besøg, når sommerferien er slut. https://annoncelight.dk/showad/411877 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 758 Skrevet 10. Juli Forstår godt at du glæder dig til dit næste besøg, Lady Shannie er fantastisk og hendes sted byder på så mange muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Shannie 6 Skrevet 13. Juli Waaaaauw sikke en tur ja …. Jeg har flere gange set din lille frække promo video hvor du slanger dig på mit burd midt i gårdspladsen. Med din kæmpe stive kæp, som tydeligvis ikke kunne gemme sig under din korte sorte kjole. Intens session , hvor jeg også fik lidt sved på panden. Ja svært ikke at kneppe dig hårdt og hurtigt , når man nu kunne fornemme, at du hungrede sådan efter at blive taget , blokket ud , og virkelig gennem kneppet af min skønne strapon . pruh , blev det lige lidt varmt igen ?? Tak for visit - vi ses jo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg