Hop til indhold

Sweet Katrina - rekommenderas!

Featured Replies

Skrevet

Sweet Katrina är väninna till ofta rosade Sweet Julia, som jag har besökt några gånger och tycker är fantastisk. Nu vid mitt senaste besök hos Julia mötte jag Katrina i lägenheten de delar, och jag beslutade mig för att återvända några timmar senare för en skön stund med henne. Jag hade läst Natskygges beskrivning av sitt besök hos dem bägge, så det var inte en vild chansning. Det var också ett bra beslut, visade det sig.

Vid min ankomst var det en skinande glad Katrina som tog emot mig iklädd endast trosor och BH, och kysste mig varmt i samma stund som dörren gick igen bakom mig. Julia log och vinkade från soffan. Katrina erhöll betalningen för en timme (hennes prissättning är sådan att jag tycker det är mer prisvärt än en halvtimme), och jag tog en kvick tur i badrummet innan vi var redo att komma igång.

Väl tillbaka i sängkammaren föll Katrinas BH av, och jag lät mig imponeras av hennes stora mjuka bröst och kurviga, lena kropp. Vi kramades och kysstes stående vid sängen, och jag befriade henne från trosorna och lade mig sedan ner på sängen. Mina ben var lite trötta och spända, så jag bad henne att börja med att ge mig massage där. Det gjorde hon gladeligen, och bra dessutom. Att massagen inte bara innefattade mina ben och hennes händer hade jag översikt med. Katrina verkade road av hur mitt stånd vaggade hit och dit när hon masserade mina lår, och hon daskade till det lekfullt ett par gånger.

Efter en god stunds massage, teasing och ljuvligt spanskt, påbörjade Katrina det franska. Hon är absolut bra på det, om än inte riktigt lika bra som Julia. Hon tog min mandom nästan hela vägen in, och omväxlade med att leka med tungan utvändigt över hela paketet. Jag bad henne flytta till en 69:a, och njöt av att känna hur hon fortsatte att nästan deepthroata mig medan jag smakade hennes vackra mus. Sedan satte hon sig upp över mig och tryckte sitt sköte mot roten av min lem, och rörde sig fram och tillbaka. När hon sedan tog tag om mitt praktstånd så kände jag ett sting av oro för att hon tänkte förbigå detta med kondom, men istället lutade hon sig tillbaka, tryckte hon ihop sina lår runt mitt verktyg, och masserade lemmen mellan dem. Härligt!

Så kom då gummit på, och missionären kom på programmet. Jag njöt i stora drag, och det verkade Katrina också göra. Jag skiftade position så att jag stod på knäna, och Katrina stödde sina ben mot mina axlar. Det var en härlig syn med hennes bröst studsande fram och tillbaka. Därefter red hon mig, men det var det enda under besöket som inte funkade bra för mig. Hon rörde sig mer fram och tillbaka än upp och ner, och det ger mig inte speciellt mycket. Hellre än att försöka förklara hur jag ville ha det (Katrinas aningen begränsade engelska kunde ha gjort det svårt, och jag ville inte riskera att förstöra stämningen), föreslog jag ett byte av ställning. Jag tog henne bakifrån, och kom snart – starkt och ljudligt. Jag hoppas att det inte har gett Katrina och Julia problem med grannarna (naboerne). En orgasm av den kalibern får jag bara ibland – senast var faktiskt med Julia i somras.

Trots att vi hade hunnit med en hel del var det fortfarande tid kvar för mer massage (också till henne) och ömhet. Katrina ville knappt låta mig gå när timmen var slut, men jag hade en buss att passa. Jag hoppas att hon kommer till Danmark fler gånger och att jag då får tillfälle att besöka henne igen. Hon åker hem på onsdag, så jag uppmanar er att passa på!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.