Hop til indhold
Dillermand Junior

Sommer,sex & Sunshine, Josefine Sunshine Pussy Galores 

Recommended Posts

Sommer,sex & Sunshine
Josefine Sunshine Pussy Galores 

Efter to skønne Pussy Partys et Påske og Sommer Pussy Party med Josefine fik jeg lyst til at lave en solo aftale med hende så i juli måned, dagen før min fødselsdag gav jeg mig selv en tidlig fødselsdagsgave to timers solo aftale med @Josefinesunshine på @Pussy Galores

Landede på Pussy Galores og efter en kort ventetid kom Josefine ind og hentede mig og efter en kærlig krammetur fulgte jeg med hende ind på værelset. 

Vi ordnede betalingen mens vi småsnakkede lidt og mens hun gik ud med kontanterne og en lille gave jeg havde med til hende tog jeg er hurtig skyller fordi det var så varmt og fugtigt på vejen derhen. 

Da vi begge var retur på værelset startede jeg ud med lidt hyggeligt massage til Josefine. 

Efter lidt tid med det vendte den skønne kvinde om på ryggen og der blev nusset, kysset og kælet rundt på hendes dejlige krop det varede dog ikke længe før end at Josefine der har fået flere slikketure til tidligere Pussy Partys sagde at hun gerne ville have slikket fisse nu og man er vel en gentleman så jeg kyssede mig vej ned af hendes sexede og smukke ung pige krop indtil jeg lå imellem hendes lår og slikkede løs. 

Josefine nyder meget tydeligt at blive slikket og jeg elsker at slikke fisse så vi tog os god tid sammen til den del indtil Josefine fik sin orgasme og hendes krop rystede og små krampede og lårene klemte blidt sammen om hovedet på mig, hun skubbede blidt mit hovede væk efter orgasmen da klitten og fissen var for følsom til mere slikkeri og jeg sluttede af med at kysse blidt rundt om fissen og på indersiden af lårene inden jeg kravlede op og lagde mig på siden af Josefine. 

Efter at have nusset og kælet med Josefine mens vi små snakkede sammen og hun fik en pause ønskede hun at gengælde hvilket jeg var med på , men ikke helt uden stadig at fokusere på hende så jeg foreslog at hun gav mig et blowjob imens jeg brugte min magic wand vibrator på hende. 
Josefine giver dejligt frækt blowjob det bliver ikke  mindre intenst og lækkert når hun selv bliver stimuleret imens tvært imod var det bare endnu frækkere. 

Da Josefine afbryder er det for at spørge om man kan bruge vibratoren imens hun bliver kneppet og det kan man godt så sådan blev det på med et kondom, Josefine om på ryggen med vibratoren mellem lårene i missionær og så greb hun min pik og førte den op i hende. 

Jeg startede i et roligt tempo for ikke at banke vibratoren ind mod fissen og klitoris med underlivet da den kan være ret intens, men efter lidt tid fandt jeg ud af at føre mit underliv forsigtigt helt op mod vibratoren mens jeg kørte pikken frem og tilbage under vibratoren med en bestemt bevægelse og så steg tempoet og der blev kneppet lidt mere intenst og vi fandt en fin rytme sammen. 

Synet af Josefines ansigt der nød den dobbelte stimulering og følelsen af min pik der kører ind og ud imens vibratoren som ikke kun sender bølger af nydelse igennem Josefines krop men også vibrationer direkte ned i pikken på mig er det der skubber mig til orgasme og udløsning i kondomet. 

Efter en lille pause med nus og kælen og snak sammen genoptager vi den frække leg jeg starter på Josefines opfodring med endnu en omgang lækker oralsex til hende hvilket hun nød ligeså meget anden gang. Efter det får jeg to puder ind under hende og mens vibratoren igen kommer i brug finder min tunge ned til hendes røv og jeg starter på sorte kys og fræk tunge leg med hendes velformede røv imens hun selv lod Magic Wand vibratoren lege med fisse og klitten. 

Sådan fortsætter vi noget tid indtil en rolig banken på døren signalerer at vi er nået til den sidste halve time, Josefine spørger om jeg kan komme en gang mere og jeg tænker det må vi jo afprøve så på med endnu et kondom og så startede en intens kneppetur og jeg kom for anden gang. 

Det var afslutningen på mine to timer med Josefine jeg tog et hurtigt bad og så sendte Josefine mig kærligt ud af døren med kram og søde ord. :x <3

Josefine Sunshine:

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt forstå du forkælede dig selv med denne dejlige kvinde.

Og tak for lidt inspiration til min egen fødselsdag. I en kold mørk vintermåned er lidt @Josefinesunshine dejlig til at lyse op.:wub:

Jeg håber du fik lov at pakke hende ud stille og roligt for at nyde hvad der dukkede op under;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...