Hop til indhold
bigfoot

Amma Rose - en vidunderlig oplevelse

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg har i dag besøgt Amma Rose i Middelfart. Det er ca. 10 dage siden jeg reflekterede på hendes annonce på annoncelight og det resulterede i en aftale til i dag til 60 min. massage og sex.

Ved ankomst blev jeg lukket ind af en smilende og sød kvinde, som staks gav en krammer og et kys :) Jeg blev bedt om at tage et bad, havde godt nok været i bad hjemme fra, men tog alligevel en hurtig skyller.

Derefter blev jeg bedt om at ligge mig på mave på sengen og hun begyndte massagen. En dejlig wellnessmassage uden for meget oliesjaskeri og de steder hvor hun kunne mærke nogle spændinger gik hun lidt mere i dybden, meget afslappende og behageligt. I slutningen af massagen fik ben og lår en omgang og der var der lidt strejf og pirring ;)

Efter ca. 30 min. blev jeg bedt om at vende mig om, og så blev massagen noget mere kropsnær og mine hænder gik på opdagelse på hendes krop - dejlig fast popo og skønne naturlige bryster. Derefter tog de intime udfoldelser fart og uden at gå i detaljer med sex-delen, så er det længe siden jeg har oplevet så intens og indlevende sex, og hvor hun var opmærksom på mine ønsker og behov samt på at det skulle være en nydelse for os begge.

Efterfølgende havde vi en dejlig “pillow talk”.

Alt i alt en fantastik dejlig oplevelse og ingen stress og jag.

Amma får mine bedste anbefalinger, hun er en skøn kvinde med en dejlig og behagelig personlighed :wub:

Hun er i CPH i de næste par dage, så god fornøjelse der ovre :) 

https://annoncelight.dk/showad/423131

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...