bigfoot 1089 Skrevet 9. Juli (edited) Jeg har i dag besøgt Amma Rose i Middelfart. Det er ca. 10 dage siden jeg reflekterede på hendes annonce på annoncelight og det resulterede i en aftale til i dag til 60 min. massage og sex. Ved ankomst blev jeg lukket ind af en smilende og sød kvinde, som staks gav en krammer og et kys Jeg blev bedt om at tage et bad, havde godt nok været i bad hjemme fra, men tog alligevel en hurtig skyller. Derefter blev jeg bedt om at ligge mig på mave på sengen og hun begyndte massagen. En dejlig wellnessmassage uden for meget oliesjaskeri og de steder hvor hun kunne mærke nogle spændinger gik hun lidt mere i dybden, meget afslappende og behageligt. I slutningen af massagen fik ben og lår en omgang og der var der lidt strejf og pirring Efter ca. 30 min. blev jeg bedt om at vende mig om, og så blev massagen noget mere kropsnær og mine hænder gik på opdagelse på hendes krop - dejlig fast popo og skønne naturlige bryster. Derefter tog de intime udfoldelser fart og uden at gå i detaljer med sex-delen, så er det længe siden jeg har oplevet så intens og indlevende sex, og hvor hun var opmærksom på mine ønsker og behov samt på at det skulle være en nydelse for os begge. Efterfølgende havde vi en dejlig “pillow talk”. Alt i alt en fantastik dejlig oplevelse og ingen stress og jag. Amma får mine bedste anbefalinger, hun er en skøn kvinde med en dejlig og behagelig personlighed Hun er i CPH i de næste par dage, så god fornøjelse der ovre https://annoncelight.dk/showad/423131 Redigeret 9. Juli af bigfoot 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg