tusse 16 Skrevet 9. Juli Jeg var forbi Sandy i Ørestad for nogle uger siden da hun sidst var i KBH. Hun er en post-op fra Thailand, så denne anmeldelse kunne lægge i andre fora, men jeg syntes den passer bedst her, da hun ikke tilbyder traditionel thai massage. Og ja, hun var en mand engang, men brysterne er lavet godt, det samme er fissen og røven er en booty, hun klæder sig slutty og har et frækt/flot ansigt. Bedøm selv ud fra billederne, smag er personlig. Hun holder til på et stort hotel i Ørestaden, man får etage og værelsesnummer kort forinden. Vel ankommet på værelset aftalte vi nærmere; en time med alt inklusiv masser af (hård) anal for 1.500,- Hun var iklædt sort selvsiddende strømper og den sorte frække latexkjole fra et af billederne. Hun starte med at snuse til min pik, og den må havde bestået for derpå gik hun i gang med superfransk. Ikke verdens bedst blow-job, men dog fint nok. I løbet f den time vi var sammen tog hun den gradvist dybere i munden, så vi næsten kunne kalde det gagging og deep-throat. Næsten. Derpå fulgte første anale session. Hun bruger en del glidecreme på pikken og i røven på sig selv, til gengæld tager hun fint imod. Efter jeg havde tømt mig i hende første gang, fik jeg et hurtigt bad, og lagde mig ind på sengen til hende, og vi talte lidt. Hendes engelske er begrænset, så jeg fik hurtigt hende til at bruge sin mund på noget andet. Derpå fulgte analknep #2, og nu kunne jeg holde mig noget længere, og bedre kneppe hendes røv til. Så det gjorde jeg, og kneppede hendes røv hårdt, tungt og dyb. Ud fra hendes støn at dømme, og det at hun stødte sin røv bagud når jeg stødte ind i hende, så tror jeg hun nød det. Det håber og tror jeg, for bagefter lå vi og snakkede afslappet de sidste fem minutter, og hun var kælen som kun en kvinde kan være når hun har fået en ordentlig rusketur. TL;DR: fræk PO thai der sutter godt men lader sig kneppe i røven endnu bedre. Er du til fræk hård anal med en thai, er hun er oplagt valg. https://annoncelight.dk/showad/369071 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marco 92 Skrevet 9. Juli Totalt modsat en anden anmeldelse om samme person. Enten må hun udvælge sine kunder EFTER man er ankommet og brugt masser af spildtid, ellers er der tale om 2 forskellige personer? Scammer Sandy. Stay away! - Efterlysninger på Sjælland og København - Eroguide.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tusse 16 Skrevet 9. Juli @MarcoDet skal jeg ikke kunne sige, men jeg fik en god service og oplevelse. Pigerne sælger en service, en oplevelse, og den slags kan variere, afhængig af mange ting. Men ud fra billederne at se, er det den samme "kvinde". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbob 26 Skrevet 9. Juli (edited) Jeg havde en lala oplevelse med outcall med Sandy for et par måneder siden. Jeg oplevede at hun ikke kunne tage så godt imod analt og helst gerne ville kneppe i fissen. Jeg kunne desværre ikke komme, da jeg ikke fik lov at kneppe hende tilpas hårdt og dybt i røven og hendes ombyggede fisse ikke føles som den ægte vare. Hun gav et godt blowjob og var sød, men det føltes lidt uforløst for mit vedkommende og derfor har ikke været sammen med hende igen. Måske jeg var uheldig og hun var lidt træt og brugt. Med de priser hun kører kunne jeg godt forestille mig at hun er meget besøgt, og jeg kunne da også godt finde på at booke hende igen, men det ville nok være tidligt på dagen. Det var sen aften sidst. Redigeret 9. Juli af peterbob 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg