Micha_el 4 Skrevet 6. April, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/117115/sex-tilbydes Nogen der kender hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 6. April, 2014 skønt billede, - gad vide hvor vi er henne i landet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. April, 2014 Hun/de har også en annonce her: http://erotikmix.dk/annoncer/Par-Paa-ny/index.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micha_el 4 Skrevet 7. April, 2014 Men nogen der har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 7. April, 2014 Sex tilbydes! Jeg er en overvægtig kvinde på 30. Jeg er med på det meste. Min krop står til fri afbenyttelse. Kan kontaktes på [email protected]. prisen er 500 for en halv time. Synes i virkelig at annoncelight annoncen på nogen som helst måde virker troværdig? Ganske patetisk at i ikke har mere kritisk sans. Sørgeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 7. April, 2014 Synes i virkelig at annoncelight annoncen på nogen som helst måde virker troværdig? Ganske patetisk at i ikke har mere kritisk sans. Sørgeligt Jeg synes, da sammenholdt med den anden annonce at hun/parret virker meget seriøse - måske ikke noget jeg personligt ville bruge tid på, men der kan jo være andre, der synes det var interessant at byde ind på - og det måtte der jo gerne komme en lille beretning om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 7. April, 2014 Jeg syntes man kan finde meget spændende på Annoncelight . Der er mange amatører der laver indlæg men mange af dem bliver skræmt af de mænd der skal spørge om 1000 ting og se 100 billeder inden de tør noget og så springer de alligevel fra i sidste øjeblik. ikke noget at sige til mange piger ikke gider det og trækker sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 8. April, 2014 Jeg syntes man kan finde meget spændende på Annoncelight . Der er mange amatører der laver indlæg men mange af dem bliver skræmt af de mænd der skal spørge om 1000 ting og se 100 billeder inden de tør noget og så springer de alligevel fra i sidste øjeblik. ikke noget at sige til mange piger ikke gider det og trækker sig Du har ret i, at der findes interessante piger der, men der findes godt nok også meget "skrammel". Hvis jeg er ude og købe ny bil, vil jeg gerne se bilen osv inden køb. Det samme gælder med det her. Der er alt for mange annoncer, som er totalt mangelfulde, f.eks hvor er pigebarnet fra/holder hun til? Man kan som køber ikke gætte det her, og nogle bliver mega irriteret, hvis man spørger om helt basale, men nødvendige ting. Så den går vel begge veje. Har man en mangelfuld annonce og kun en mail, kan man forvente mange spørgsmål. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 8. April, 2014 Du har ret i, at der findes interessante piger der, men der findes godt nok også meget "skrammel". Hvis jeg er ude og købe ny bil, vil jeg gerne se bilen osv inden køb. Det samme gælder med det her. Der er alt for mange annoncer, som er totalt mangelfulde, f.eks hvor er pigebarnet fra/holder hun til? Man kan som køber ikke gætte det her, og nogle bliver mega irriteret, hvis man spørger om helt basale, men nødvendige ting. Så den går vel begge veje. Har man en mangelfuld annonce og kun en mail, kan man forvente mange spørgsmål. Men det gør jo også at man hurtigt kan se om vedkommende er seriøs og hurtigt kan skille de mere - jeg vil nærmest sige de svært kontaktbare fra - men der er da guldkorn imellem og det er ofte bare med at være først inden andre finder guldet - nogle piger er måske tilfredse med 2 - 3 faste kunder de kender og har tillid til - og så behøver de jo ikke eksponere sig igen eller så ofte. Evt. kan man selv søge - men jeg synes, der er mange "sjove mænd" med "sjove" annoncer jeg tvivler får meget respons - men det er jo med til at gøre annoncelight interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 8. April, 2014 Jeg synes, da sammenholdt med den anden annonce at hun/parret virker meget seriøse - måske ikke noget jeg personligt ville bruge tid på, men der kan jo være andre, der synes det var interessant at byde ind på - og det måtte der jo gerne komme en lille beretning om Hmmm... Sex tilbydes! Jeg er en overvægtig kvinde på 30. Jeg er med på det meste. Min krop står til fri afbenyttelse. Kan kontaktes på [email protected]. prisen er 500 for en halv time. Nøgleord: Sex tilbydes, overvægtig kvinde, med på det meste, krop til fri afbenyttelse, [email protected], 500 kr/halv time Jernsvinet, er der virkelig slet ikke noget der ringer ??? Kan det virkelig passe at du ikke kan se det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 8. April, 2014 Hmmm... Sex tilbydes! Jeg er en overvægtig kvinde på 30. Jeg er med på det meste. Min krop står til fri afbenyttelse. Kan kontaktes på [email protected]. prisen er 500 for en halv time. Nøgleord: Sex tilbydes, overvægtig kvinde, med på det meste, krop til fri afbenyttelse, [email protected], 500 kr/halv time Jernsvinet, er der virkelig slet ikke noget der ringer ??? Kan det virkelig passe at du ikke kan se det ? Se hvad? Den må du meget gerne uddybe - er det xxx.com adressen? Er det så ikke bare at skrive det? Jeg har ikke tænkt mig at bruge krudt på at opnå kontakt, så det har jeg ikke hæftet mig ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 9. April, 2014 Altså at sidestille det med at se på en brugt bil er sku noget nedladende ! Men enhver sin ret og lyst , det da klart at en amatørpige ikke vil have masser af billeder rundt til mænd hun ikke kender. Vil så lige slutte af med at jeg har altså flere gange nu fundet guld på Annoncelight ved en hurtig henvendelse uden så meget spørren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 9. April, 2014 Se hvad? Den må du meget gerne uddybe - er det xxx.com adressen? Er det så ikke bare at skrive det? Jeg har ikke tænkt mig at bruge krudt på at opnå kontakt, så det har jeg ikke hæftet mig ved Det er da det hele. Alle nøgleord får det til at lyde som en 13 årig skoledreng har det sjovt. Hvis der så er en virkelig kvinde bagved så bliver det rigtig trist. At i så tror på annoncen (a' har da fun gul fler gang gør det så ekstra trist 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 9. April, 2014 (edited) Annoncen på AL eksisterer ikke længere - de har måske fået for mange useriøse henvendelser derfra, men den findes stadig her: http://erotikmix.dk/annoncer/Par-Paa-ny/index.htm Hejsa Vi er et par på 29 og 30 år, der er i gang med at forny vores sexliv, har du/i en kommentar til vores første billeder ville det være kanon fedt...du/i er selvfølgelig velkommen til også bare at sende en lille hilsen på mailadressen :[email protected] Vi glæder os til at høre fra jer. Knus fra Par På Ny Det synes jeg bestemt ikke lyder som en 13 årig skoledreng. Det kan da godt være du ikke tror på at man kan finde guld på AL, men jeg har da besøgt både 2 virkelig skønne ungmøer og en dejlig dame på ca. 40 år, jeg har fundet derigennem - men det har så været nogen, der har annonceret flere gange og jeg har holdt øje med deres annoncer - og jeg har ved hvert besøg fået en service, jeg aldrig ville have kunnet opleve på en alm. klinik hos en mere professionel glædespige - så jeg skal ikke klage over man ikke kan finde guld på AL, men hvis man ikke er hurtig ude, er der som regel andre, der snupper guldet - og det er jo heller ikke alle, der er som Veripigen. Redigeret 9. April, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 10. April, 2014 Hvorfor er det lige, at retningslinjerne om, at anmeldelser og efterlysninger ikke er debattråde, ikke synes at gælde her? Jeg hader at låse/slette tråde, men I, ærede debattører har kørt den helt derud, hvor den handling er rykket nærmere, meget nærmere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 10. April, 2014 Hold nu op med det skaberi Organizer/Moderator. Et forum skaber debat og debat kan ikke kontrolleres. Den er ikke længere end det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg