kingdane68 412 Skrevet 9. Juli Jeg har før været hos Meena, og hun er sød og rigtig god (kan stærkt anbefales) - men denne gang spurgte hun om jeg ville have en ekstra "pige" med - og kæk som jeg er, sagde jeg, ja tak (2 stk. i 30. for 1.500kr er et ok tilbud) Men det viste sig så, at Ketty med garanti er en "ombygning" - aldrig før har jeg været så sikker.... Hele måden "tingene" var lavet på dernede var off, og mærkeligt. Hendes stemme var lidt for dyb og hvis man ser nærmere på billederne, kan man også sagtens se det. Øv for en oplevelse - og godt at Meena var med, så jeg kunne "køre" mest på hende. Kan IKKE anbefales at prøve denne cocktail... https://annoncelight.dk/showad/432024 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 7 Skrevet 9. Juli sommetider skal man jo være frisk på noget nyt - måske er det bare tanken der afskrækkende - de ser begge nydelige ud på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 80 Skrevet i går klokken 00:01 Nydgerrig skrev, den 9.7.2025 at 16:21: sommetider skal man jo være frisk på noget nyt - måske er det bare tanken der afskrækkende - de ser begge nydelige ud på billederne Jeg kan kun sige en ting til din indstilling: fy for satan. Transkønnede kvinder er ikke kvinder. De er mænd. OP er tydeligvis heteroseksuel. Du er tydeligvis biseksuel, siden du ikke kaster op i munden ved tanken om at have sex med en trans. Er der tale om en transkønnet prostitueret bør det fremgå eksplicit af annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet i går klokken 02:26 Dine holdninger har du tilkendegivet tydeligt tidligere - og det er helt fint at du har de holdninger, men du skal ikke nedgøre andre folks holdninger. Iøvrigt så skal du ikke afspore en tråd der omhandler noget specifikt. ungersvend skrev, for 2 timer siden: Jeg kan kun sige en ting til din indstilling: fy for satan. Transkønnede kvinder er ikke kvinder. De er mænd. OP er tydeligvis heteroseksuel. Du er tydeligvis biseksuel, siden du ikke kaster op i munden ved tanken om at have sex med en trans. Er der tale om en transkønnet prostitueret bør det fremgå eksplicit af annoncen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet i går klokken 06:20 (edited) kingdane68 skrev, den 9.7.2025 at 12:35: Jeg har før været hos Meena, og hun er sød og rigtig god (kan stærkt anbefales) - men denne gang spurgte hun om jeg ville have en ekstra "pige" med - og kæk som jeg er, sagde jeg, ja tak (2 stk. i 30. for 1.500kr er et ok tilbud) Men det viste sig så, at Ketty med garanti er en "ombygning" - aldrig før har jeg været så sikker.... Hele måden "tingene" var lavet på dernede var off, og mærkeligt. Hendes stemme var lidt for dyb og hvis man ser nærmere på billederne, kan man også sagtens se det. Øv for en oplevelse - og godt at Meena var med, så jeg kunne "køre" mest på hende. Kan IKKE anbefales at prøve denne cocktail... https://annoncelight.dk/showad/432024 Hold da op!..... Ketty har for nylig været i Odense i en periode, hvor jeg virkelig overvejede et besøg. Respekt for transkønnede osv....og hun ser ellers sød og fræk ud, men det kan jeg sgu ikke. Så tak for info Redigeret i går klokken 06:22 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg