Hop til indhold

Recommended Posts

Bambi er fantastisk - intet mindre.
Den bedste GFE jeg nogensinde har haft med en GP.
Så klar anbefaling og alle pengene værd.

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nuza skrev, for 13 timer siden:

Hvordan er hun udseendemæssigt?

@Dressmann

Kan ikke siges bedre end @beautifulme skriver...
Meget smuk, nærværende, behagelig, blid og imødekommende. Imo en rigtig GFE

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt forsinket,- I know og tillige min første anmeldelse:-) Kan kun istemme,- hun er sgu stadig lækker og faktisk også lidt uartig. Vi tog en doggy mod slutningen og jeg pressede langsomt min ene tommelfinger imod hendes bagerste imens jeg tog hende hårdt. Hun nød det åbentlyst og jeg fik lov til at presse den rigtige ind(ikke dybt) imens hun legede med sig selv indtil hun nåede klimaks hvor efter jeg trak mig ud, af med regnsfrakke og lod mine varme kaskader vælte ned over hendes smukke ansigt! Jeg er der igen til August!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder skønt. Jeg tror også jeg skal forbi. Hvad er hendes rigtige alder (bedste gæt)? Og brysterne... er de ægte? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
sulten skrev, for 18 timer siden:

Det lyder skønt. Jeg tror også jeg skal forbi. Hvad er hendes rigtige alder (bedste gæt)? Og brysterne... er de ægte? 

Brysterne er ægte. Hendes rigtige alder kan du regne ud ved at tjekke hendes mail navn Bambi1999 (25 eller 26 år) ;). Hun startede tilbage i 2017 da hun rigtigt var 18. Ville ønske jeg havde besøgt hende dengang, men det var før jeg begyndte på den her hobby.

Hun er lidt større end hvad billederne giver udtryk for. 

Super service

Redigeret af peterfils

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterfils skrev, den 26.7.2025 at 15:57:

Hun startede tilbage i 2017 da hun rigtigt var 18.

Dengang var hun superlækker.... husker stadig da hun åbnede hoteldøren og trådte et skrift tilbage. Iført det lækreste lingerie - nærmest angreb hun mig - og snavede mig baglæns:P
Og da bh'en røg - tabte jeg pusten. Sjældent noget jeg eller gør. Derefter den skønneste 'uskyldige' ungpigesex.
Nårh, nok om det... hun er stadig lækker og kan kraftigt anbefales.
Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterfils skrev, den 26.7.2025 at 15:57:

Brysterne er ægte. Hendes rigtige alder kan du regne ud ved at tjekke hendes mail navn Bambi1999 (25 eller 26 år) ;). Hun startede tilbage i 2017 da hun rigtigt var 18. Ville ønske jeg havde besøgt hende dengang, men det var før jeg begyndte på den her hobby.

Hun er lidt større end hvad billederne giver udtryk for. 

Passer højde (168) og vægt (60)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...