pussyguy 97 Skrevet 8. Juli Hej Gutter Bambi er tilbage i CPH. https://nympho.dk/n26244/8770/i-ll-make-you-smile-and-happy Er der nogen af jer der har besøgt hende i denne omgang og kan berette om hun stadig er en super stjerne? VH PG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joxzo 44 Skrevet 8. Juli Länken du lagt in går till Alice? Bambis nympho når man lättare med denna länk: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 9. Juli Bambi er fantastisk - intet mindre. Den bedste GFE jeg nogensinde har haft med en GP. Så klar anbefaling og alle pengene værd. Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nuza 17 Skrevet 15. Juli Hvordan er hun udseendemæssigt? @Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 15. Juli Nuza skrev, for 5 timer siden: Hvordan er hun udseendemæssigt? Hun er virkelig smuk. Og helt fantastisk at være sammen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 16. Juli Nuza skrev, for 13 timer siden: Hvordan er hun udseendemæssigt? @Dressmann Kan ikke siges bedre end @beautifulme skriver... Meget smuk, nærværende, behagelig, blid og imødekommende. Imo en rigtig GFE Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ikkeforenhverpris 2 Skrevet 23. Juli Lidt forsinket,- I know og tillige min første anmeldelse:-) Kan kun istemme,- hun er sgu stadig lækker og faktisk også lidt uartig. Vi tog en doggy mod slutningen og jeg pressede langsomt min ene tommelfinger imod hendes bagerste imens jeg tog hende hårdt. Hun nød det åbentlyst og jeg fik lov til at presse den rigtige ind(ikke dybt) imens hun legede med sig selv indtil hun nåede klimaks hvor efter jeg trak mig ud, af med regnsfrakke og lod mine varme kaskader vælte ned over hendes smukke ansigt! Jeg er der igen til August!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sulten 86 Skrevet 25. Juli Det lyder skønt. Jeg tror også jeg skal forbi. Hvad er hendes rigtige alder (bedste gæt)? Og brysterne... er de ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 157 Skrevet 26. Juli (edited) sulten skrev, for 18 timer siden: Det lyder skønt. Jeg tror også jeg skal forbi. Hvad er hendes rigtige alder (bedste gæt)? Og brysterne... er de ægte? Brysterne er ægte. Hendes rigtige alder kan du regne ud ved at tjekke hendes mail navn Bambi1999 (25 eller 26 år) ;). Hun startede tilbage i 2017 da hun rigtigt var 18. Ville ønske jeg havde besøgt hende dengang, men det var før jeg begyndte på den her hobby. Hun er lidt større end hvad billederne giver udtryk for. Super service Redigeret 26. Juli af peterfils Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sulten 86 Skrevet 27. Juli Tak. Du siger lidt større...? Det er lidt øv. Hvor meget taler vi om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 27. Juli peterfils skrev, den 26.7.2025 at 15:57: Hun startede tilbage i 2017 da hun rigtigt var 18. Dengang var hun superlækker.... husker stadig da hun åbnede hoteldøren og trådte et skrift tilbage. Iført det lækreste lingerie - nærmest angreb hun mig - og snavede mig baglæns Og da bh'en røg - tabte jeg pusten. Sjældent noget jeg eller gør. Derefter den skønneste 'uskyldige' ungpigesex. Nårh, nok om det... hun er stadig lækker og kan kraftigt anbefales. Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mvargo 1 Skrevet 27. Juli peterfils skrev, den 26.7.2025 at 15:57: Brysterne er ægte. Hendes rigtige alder kan du regne ud ved at tjekke hendes mail navn Bambi1999 (25 eller 26 år) ;). Hun startede tilbage i 2017 da hun rigtigt var 18. Ville ønske jeg havde besøgt hende dengang, men det var før jeg begyndte på den her hobby. Hun er lidt større end hvad billederne giver udtryk for. Passer højde (168) og vægt (60)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 157 Skrevet 28. Juli mvargo skrev, for 13 timer siden: Passer højde (168) og vægt (60)? Ja, det passer sgu nok egentlig meget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg