Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/432641

besøgte for små 14 dage siden denne kvinde.

billederne er af hende men for 15 kg siden også er de mindst 7-10 år gamle. 

hun er væsenligt større end på billederne og er en del ældre end på de billeder.

jeg var næsten i chok da døren blev åbnet, jeg skulle have været vendt om på hælene og gået igen, men tænkte det kunne jo være det var god sex, men også her blev jeg slemt skuffet. 

altså der er ikke engang gardin for vinduet , så i realiteten kan naboerne kigge ind.

min til dato værste gp oplevelse! 

jeg kommer aldrig til og forstå man gider og sætte et billede ind der er så misvisende som dem hun har ! 

Opsummeret:

meget større end på billederne 

En del ældre 

dårlig sex

og ingen gardin for vinduet 

så kan det hvis heller ikke blive være!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan18764 skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/432641

besøgte for små 14 dage siden denne kvinde.

billederne er af hende men for 15 kg siden også er de mindst 7-10 år gamle. 

hun er væsenligt større end på billederne og er en del ældre end på de billeder.

jeg var næsten i chok da døren blev åbnet, jeg skulle have været vendt om på hælene og gået igen, men tænkte det kunne jo være det var god sex, men også her blev jeg slemt skuffet. 

altså der er ikke engang gardin for vinduet , så i realiteten kan naboerne kigge ind.

min til dato værste gp oplevelse! 

jeg kommer aldrig til og forstå man gider og sætte et billede ind der er så misvisende som dem hun har ! 

Opsummeret:

meget større end på billederne 

En del ældre 

dårlig sex

og ingen gardin for vinduet 

så kan det hvis heller ikke blive være!

Lige meget med gamle billeder, du tænkte jo kun med pikken og vendte ikke om

Hun fik dig “ den kloge narrede den mindre kloge”

Vi mænd er ofte bare for liderlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læs annoncen igen for hun skriver jo ærligt at flere billeder ikke er nye og blot til blikfang. De har fanget mit blikfang og hvis du skriver det er 15 kg siden så fanger det bare min interesse endnu mere da jeg finder de lidt chubby piger mere atteaktive. Måske din dårlige oplevelse skyldtes dårlig kemi og at du bare skulle være gået istedet. Er der folk der er negative over for mig får de jo ikke lutter smil og positiv karma retur. Det er vel meget nenneskeligt !!. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirCumaLot skrev, for 11 timer siden:

Læs annoncen igen for hun skriver jo ærligt at flere billeder ikke er nye og blot til blikfang. De har fanget mit blikfang og hvis du skriver det er 15 kg siden så fanger det bare min interesse endnu mere da jeg finder de lidt chubby piger mere atteaktive. Måske din dårlige oplevelse skyldtes dårlig kemi og at du bare skulle være gået istedet. Er der folk der er negative over for mig får de jo ikke lutter smil og positiv karma retur. Det er vel meget nenneskeligt !!. 

Jeg har delt min ærlige og oprigtige oplevelse af hvordan det var fra mit syns punkt. 
Altså billederne er så misvisende at det der er ikke kun blikfang men decideret snyd ! Hun er en del større end på billederne og ser væsentlig ældre ud , og billederne er klart af meget ændre dato !

ved godt gp skal sælge men det går altså ikke man sætter billeder ind der er så misvisende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...