Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n25631/8596/scandinavian-girl

Jeg har i dag besøgt denne skønhed. Alder passer og hun holder hvad hun lover. Hun er helt klart en af det allerbedste oplevelser jeg har haft. helt sublim! Jeg fik alt hvad jeg ønskede og mere til inkl. mine fingre og tunge dybt begravet i hendes røvhul, dybe og sensuelle tungekys uden forbehold eller sammenbidte læber, facefuck osv. Prøvede med tre fingre ad gangen helt i bund i hendes røv, hvilket hun tog imod. Bedste blow til dato med kondom.

Hun er den lidt generte type hvilket jeg finder ekstremt frækt. Hun lader dig styre og siger ikke nej. Hun sagde til sidst at så længe jeg havde en god oplevelse så var hun glad. 

fun fact: Hun samlede kondomet op med sin tæer hvilket var super sjovt og weird men blot viser at hun trives og er lidt casual omkring det hele  

pigen: 10/10

sted: 10/10

service: 999999/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

I hvilken position fik du arbejdet med hendes røvhul? Og var det inklusiv i prisen? Undrer mig lidt da folk har skrevet både det og facefuck, selvom det ikke er listet på hendes profil. Overvejer kraftigt at besøge hende, især hvis det er inklusiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Whitejesus skrev, for 34 minutter siden:

I hvilken position fik du arbejdet med hendes røvhul? Og var det inklusiv i prisen? Undrer mig lidt da folk har skrevet både det og facefuck, selvom det ikke er listet på hendes profil. Overvejer kraftigt at besøge hende, især hvis det er inklusiv

Anal er et meget beskeden 200kr ekstra på hendes meget prisvenlige priser. 1200kr for 30 min plus 200kr så total 1400kr for rigtig mange ydelser. Hun er en pleaser der tager alt med smilen. Pigen elsker sex, det er ikke noget tvivl. Være ærlige hvad du ønsker, så skal hun nok sige hvad hun vil med på. Ja du kan få lov til at brug tung, finger og pik I alle hendes huller. DP yder hun også. Hun tager anal i alle positioner tror jeg nok. Hun skal nok sige fra hvis du gøre noget hun ikke ønsker. Facefuck er ikke på hendes profil men deepthroat. Men oplevelse er at hun gå til den. Men alt er med kondom. 
kom bare afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...