BlindBoy 1368 Skrevet 8. Juli Hej EG folkens Skulle der være nogen der har haft besøg af denne beauty: https://sugardaters.com/us/profile/q_RO1vAjR8 Meget nemt og hurtigt at få sat et møde op, og til en fair sugar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 107 Skrevet 8. Juli Hun har været aktiv i flere år med skiftende profiler. Jeg har mødt hende et par gange. Sød og venlig, og alt økologisk - men sexen er ikke særlig spændende, der er lidt søstjerne over det. Virker som om hun har travlt med at komme videre til den næste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 8. Juli At kommunikere med hende gav mig lidt den fornemmelse, at hun var lidt mere i den "prof" afdeling, og havde en del aftaler. Passer hendes alder med 24 år?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 3 Skrevet 8. Juli BlindBoy skrev, for 1 time siden: At kommunikere med hende gav mig lidt den fornemmelse, at hun var lidt mere i den "prof" afdeling, og havde en del aftaler. Passer hendes alder med 24 år?? Hun var i Ringsted i weekenden. Nu København?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 107 Skrevet fredag klokken 12:42 BlindBoy skrev, den 8.7.2025 at 20:04: Passer hendes alder med 24 år?? Jeg har ikke set hendes dåbsattest, men for et år siden var hun 25 på SD, så du skal nok lægge et par år eller 3 til ? Det er svært at bedømme helt nøjagtigt - jeg har set 24/25 årige med flottere kroppe og jeg har set 24/25 årige med mere "slidte" kroppe. Jeg er dog ret sikker på, at hun er i tyverne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg