Mike56 200 Skrevet 8. Juli Jeg har besøgt en tidligere Nimo, men denne pige er en helt ny Nimo og nøj hvor er hun bare meget lækker, sød og uskyldig ligesom den første Nimo. Det er sgu svært at sige hvilken Nimo er den lækreste udseendemæssigt, men hver Nimo er lækker på hver sin måde Jeg var ikke helt oppe at køre over hendes billeder til at starte med, men faldt lige over en enkelt anmeldelse, som fik mig til at komme afsted og det fortrød jeg slet ikke. Jeg blev positivt overrasket hvor lækker Nimo er i virkeligheden end på billederne. Hun har en dejlig naturlig krop, lige præcis som jeg kan lide det. Servicen var bedre end den første Nimo og er derfor at denne Nimo slår den første. Jeg kan klart anbefale Nimo! https://annoncelight.dk/showad/412703 https://annoncelight.dk/profile/sweetlady2333 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Georgeclooneysson 1 Skrevet 30. Juli Så fik jeg osse taget mig sammen til at besøge Humørbomben Nimo… Det blev en virkelig dejlig oplevelseHun er virkelig en sød pige og meget naturlig og smilende.. Man føler sig utrolig velkommen og hun gør alt hvad hun kan for at man får en god oplevelse.. Jeg bookede en time og fik en tid 5 min efter at jeg skrev.. Rigtig nem parkering nærmest lige ved døren Fik et hurtigt bad og havde jo noteret mig at man må afslutte 2 gange, så jeg tænkte at jeg ville starte med at udforske hendes fantastiske dejlige naturlige slanke krop. Til dem der husker “S” fra Vejle kan jeg sige at de 2 piger er støbt i nærmest samme form Alt sidder hvor det skal og hendes dejlige bløde B skål ligger perfekt i mine hænder.. Hendes billeder er 100% af hende men hun er bare lidt kønnere live. Hun var rigtig dejlig at slikke og hun nød det hvilket man ikke er i tvivl om.. Så blev det hendes tur til at vise om hun mestrede et blow, og det må jeg sige at hun virkelig gør! Ikke noget hastværk (tryklufthammer) agtigt som mange piger forsøger for at få sluttet hurtigt… Hun sutter stille og roligt og intenst og går dejligt dybt så fuglene synger totalt GFE. Alt imens hun sutter løs er hun pirrende og driller alt det hun kan.. Det ender da osse med at hun får munden fyldt og det gør hun uden at kny… Skøøønt blow og hun griner og pjatter med det samme hun har spyttet ud Så blev det tid til massage og der overraskede hun! Det lille pigebarn kan fandme massere.. Hun bruger albuerne som profferne og tager virkelig ved! Det var faktisk så dejligt at jeg helt droppede at sexe med hende igen Det napper vi næste gang! Alt i Alt suser hun direkte ind på min top 5 efter at have besøgt rigtig mange piger de sidste 6-7 år. Kommer jeg igen? JA helt bestemt hun er bare sød! Pigen 8/10 Stedet 7/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 30 Skrevet 30. Juli Jeg besøgte forleden denne dejlige pige. Nem at få kontakt med, ikke nogen problemer med adressen. Det var starten på besøget. En lejlighed hvor der er gode badeforhold. Blev modtaget med kys og kram. Der var aftalt 1 time på sms så jeg afregnede straks. Efter et hurtigt bad var jeg klar til massage, Nimo giver en rigtig god massage som gik over i B2B. Efter en vending forsætter B2B som også indebære pussyslide og facesiting, sjældent at se en flot trimmet og ikke glat. Efter en dejlig slikketur var det tid for montering af kondom og den store cowgirl tur begyndte. Alt var med dejlige kys og kærtegn. Så blev det min tur til at arbejde lidt med kroppen, missionæren går aldrig af mode, dejligt at kysse og kæle med bryster mens der trykkes i bund. Efter noget tid hvor uret havde brummet bad hun mig om at vende om på ryggen, af med gummi og så det skønneste blow hvor hun tog hele skuddet. Dejligt at blive kysset og krammet igen og smage sig selv, forstår godt hun slikkede sig om munden. Et hurtigt brus og et kram til på gensyn. 1 time og 13min efter jeg forlod bilen udenfor adressen var jeg tilbage igen efter en oplevelse som "fuglende synger". Når forhåbentligt at besøge denne skønhed inde hun tager videre for at sprede glæde i en ny by. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 54 Skrevet 29. August Jeg kan fuldt ud tilslutte mig flokken af tilfredse kunder hos Nimo. Hendes billeder er 100% af Nimo, men når hun står nøgen og fræk foran en, er hun bare endnu mere lækker. Alt er ægte - flotte bløde bryster og den dejligste lille mis med naturlig behåring. Hun er sød og virker glad og fri, og der bliver ikke snydt med tiden. Hvis du besøger hende, må du endelig ikke snyde dig selv for en omgang body til body - det gør hun så englene synger, og hele kroppen incl. nedre vedhæng, bliver masseret med de dejlige bløde bryster. Kommer helt sikkert tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 230 Skrevet 29. August Skal besøge hende i morgen. Glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg