runner1980 29 Skrevet 8. Juli Hej Er der nogen der har været sammen med Candy, og kan fortælle om oplevelsen https://annoncelight.dk/showad/432038 Mvh Runner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungkniv 9 Skrevet 12. Juli Jeg var i humør til en ladyboy og var i hendes område så jeg tog chancen. Blev ikke skuffet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 39 Skrevet søndag klokken 17:49 Har prøvet og ringe og skrive hun svarer ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
runner1980 29 Skrevet mandag klokken 07:45 Ungkniv skrev, den 12.7.2025 at 07:09: Jeg var i humør til en ladyboy og var i hendes område så jeg tog chancen. Blev ikke skuffet Kan du uddybe lidt, var hun feminin, var hun aktiv, hvor stor var hendes pik? På forhånd tak Med venlig hilsen Runner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
runner1980 29 Skrevet onsdag klokken 09:29 Jeg besøgte Candy i går, oplevelsen var fin nok, hun var aktiv og gjorde det godt. Men i mine øjne er hun ikke særlig feminin, lidt svage skægstubbe på overlæben, og ingen bryster. Men hun var sød og rar, så en udmærket oplevelse. Mvh Runner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg