Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Tina i Søborg. Samme sted, hvor I finder IpIp, N'fa etc. Det var en god og positiv oplevelse. Tina ligner pigen på billederne. Hun er sidst i tyverne, vil jeg tro. Forholdsvis høj. Slank med små naturlige bryster, som kan lide berøring. En forholdsvis rund bagdel .. flot. Rundt ansigt. Tina er sød og imødekommende. Hun startede med en halv times massage, som var i den gode ende .. med fin brug af underarme og albuer ... og med lange strøg. Ikke meget pirring. Efter "vend om" skete der ting. Tina kan anbefales, og jeg skal forbi igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak … bemærk, at ´Tina` også er et søgbart link. Det virker i hvert fald for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
unip skrev, for 6 timer siden:

Tak … bemærk, at ´Tina` også er et søgbart link. Det virker i hvert fald for mig.

Også her, uden problemer. Men tak for anmeldelsen, det lød som en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
unip skrev, for 10 timer siden:

Grunden til at han sætter det fuld link ind, er at hvis nogen kopierer linket i søgefeltet, så finder de ikke din anmeldelse, da du kun har skrevet Tina i anmeldelsen og ikke det fulde link. Det er ikke fordi det ikke fungerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...