Hop til indhold

Tina i Søborg - Absolut godkendt

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Tina i Søborg. Samme sted, hvor I finder IpIp, N'fa etc. Det var en god og positiv oplevelse. Tina ligner pigen på billederne. Hun er sidst i tyverne, vil jeg tro. Forholdsvis høj. Slank med små naturlige bryster, som kan lide berøring. En forholdsvis rund bagdel .. flot. Rundt ansigt. Tina er sød og imødekommende. Hun startede med en halv times massage, som var i den gode ende .. med fin brug af underarme og albuer ... og med lange strøg. Ikke meget pirring. Efter "vend om" skete der ting. Tina kan anbefales, og jeg skal forbi igen.

Skrevet
  • Author

Tak … bemærk, at ´Tina` også er et søgbart link. Det virker i hvert fald for mig.

Skrevet
unip skrev, for 6 timer siden:

Tak … bemærk, at ´Tina` også er et søgbart link. Det virker i hvert fald for mig.

Også her, uden problemer. Men tak for anmeldelsen, det lød som en god oplevelse.

Skrevet
unip skrev, for 10 timer siden:

Grunden til at han sætter det fuld link ind, er at hvis nogen kopierer linket i søgefeltet, så finder de ikke din anmeldelse, da du kun har skrevet Tina i anmeldelsen og ikke det fulde link. Det er ikke fordi det ikke fungerer. 

Skrevet

Hun skriver “deep throat” i annoncen, men er det falsk reklame?

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak for pointen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.