Oliekongen 182 Skrevet 7. Juli Nøj, hvor er hun smuk og sexet, denne nye Alice på Nympho.dk Jeg glæder mig til at se reviews af hende. Hun er næsten for smuk til at være ægte. https://nympho.dk/n26244/8770/i-ll-make-you-smile-and-happy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 8. Juli Det hjælper ikke trådstarter videre, at du har den opfattelse. Mr. Nobody skrev, for 5 timer siden: Hun ser imo ikke glad ud på billederne, måske man bare skal springe over her, selvom hun er lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 915 Skrevet 8. Juli (edited) Jeg har skrevet kort med hende og håber på at lave en aftale uden skulle sende selfie først. Så skal jeg nok lave anmeldelse. BTW så kan en østeuropæer være i alle slags humør med det samme stoneface. Vi er bare ikke vant til det. /B Redigeret 8. Juli af ButterflyMan Mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 8. Juli Stapler skrev, for 15 timer siden: Det hjælper ikke trådstarter videre, at du har den opfattelse. Det kunne være, at trådstarter -og alle andre i øvrigt- fik et hint om, at man ikke bør besøge piger, som ikke er okay/ ser okay ud. Men hvis du er ligeglad med, om en pige er lækker men ikke nødvendigvis er glad, så er det jo din holdning. NB: din egen kommentar til mit indlæg gavner heller ikke trådstarter, så hvor skal vi stoppe den? Jeg mener mit første indlæg bidrager mest, til trods for du må have misforstået budskabet. I øvrigt så kan man jo diskutere trådstarters indlæg, hvad bidrager det egentlig til på Eroguide? Der er ingen brugbar information i indlægget, som andre brugere kan drage nytte og fordel af..? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 8. Juli Mr. Nobody skrev, for 46 minutter siden: Det kunne være, at trådstarter -og alle andre i øvrigt- fik et hint om, at man ikke bør besøge piger, som ikke er okay/ ser okay ud. Men hvis du er ligeglad med, om en pige er lækker men ikke nødvendigvis er glad, så er det jo din holdning. NB: din egen kommentar til mit indlæg gavner heller ikke trådstarter, så hvor skal vi stoppe den? Jeg mener mit første indlæg bidrager mest, til trods for du må have misforstået budskabet. I øvrigt så kan man jo diskutere trådstarters indlæg, hvad bidrager det egentlig til på Eroguide? Der er ingen brugbar information i indlægget, som andre brugere kan drage nytte og fordel af..? @Mr.Nobody jeg er helt enig og havde den samme opfattelse af hendes billeder da jeg først så dem. Efterfølgende så jeg dem igen idag og tænker at måske hun måske ønsker at holde lidt distance eller at hendes tatoveringer matcher den lidt mutte attitude hun, for mig at se har på billederene. Jeg ser om jeg kan sætte en aftale i stand og hvis jeg har den mindste tvivl om at hun er ok vender jeg om på hælen -en praksis jeg altid anvender. Godt at der er mange her på sitet der kærer sig om pigernes ve og vel. Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 9. Juli Så du har ikke viden, der kan hjælpe trådstarters efterlysning. Holdninger om, hvad det mon betyder at GP ser ud på en bestemt måde på billeder er ikke viden, som trådstarter ikke selv kan udlede af nøjagtigt samme billeder. drmabuse skrev, for 6 timer siden: havde den samme opfattelse af hendes billeder da jeg først så dem. Efterfølgende så jeg dem igen idag og tænker at måske hun måske ønsker.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 9. Juli (edited) ... og Mr. nobody er smidt ud af tråden. Hvis nogle har viden om den GP der ønskes viden om, er de velkomne til at bidrage. Redigeret 9. Juli af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 285 Skrevet 10. Juli Klikbart link: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n26244/8770/i-ll-make-you-smile-and-happy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 182 Skrevet 10. Juli Hun har allerede deaktiveret sin profil. Gad vide om nogen nåede at få en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 915 Skrevet 10. Juli (edited) Damn! Jeg nåede det ikke. Utroligt at ingen nåede at prøve kaninen inden hun smuttede. /B Redigeret 10. Juli af ButterflyMan Mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 806 Skrevet 11. Juli Jeg nåede at få et svar fra hende men det var så også alt. Men det er jo en af kartelpigerne, så man bliver bedt om info og selfie og alt det der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg