Hop til indhold

Til pigerne: Hvordan får man følgere på OF, FL, FV osv

Featured Replies

Skrevet

Spørgsmål til piger, som er på diverse fansites.

Jeg er blevet administrator for min brasilianske veninde på FanVue (Dette er ikke en reklame for hende)
Hun forsøger at lokke sine eksisterende følgere på Instagram og WhatsApp til at promovere sin nye profil, men det er ikke nok til at generere nok subscribers til at hun kan lave penge på det.
Som administrator på hendes FanVue, kan jeg kun arbejde med followers og subscribers, men det er nødvendigt, at der kommer mange nye ind.

Udover at poste og linke fra hendes social media, hvad kan man så gøre for at lokke flere potentielle købere til?
Er OnlyFans bedre end FanVue? De tager flere penge for det, men er også meget større.

Og selvfølgelig er det en udfordring, at hun er i Brasilien og jeg er i DK, så der er nogle tidsforskelle, der skal tages højde for.

Skrevet

Jeg har nogle  veninder på OF - kender ikke FanVue.

De bruger Instagram, Facebook, tiktok og sikker et par mere til at linke til deres OF konto. Sådan får de følgere på Onlyfans der betaler for indhold. 

Skrevet
  • Author
Mime skrev, for 18 timer siden:

Jeg har nogle  veninder på OF - kender ikke FanVue.

De bruger Instagram, Facebook, tiktok og sikker et par mere til at linke til deres OF konto. Sådan får de følgere på Onlyfans der betaler for indhold. 

Ja, min pige promoverer på IG og det giver lidt.
Jeg har bedt hende være mere aktiv på TikTok også

Skrevet
yrghh skrev, for 4 timer siden:

Ja, min pige promoverer på IG og det giver lidt.
Jeg har bedt hende være mere aktiv på TikTok også

Det er fint men hvis hun er i Brasil så er der sandsynligvis andre sociale medier der også er i spil. iflg statista er der f.eks.  også Telegram, Pinterest og Kuaishou. Og helt sikkert også andre der kun bruges i portugisisk talende lande. Og så skal man også lige tænke hvad bruges til hvad og af hvem (eks. Twitter/X bruges meget af et dansk segement som politikere/journalister i DK)

Her er en rimelig stor liste på Slashdot - og rigtig mange er totalt ukendte. Så hvis hendes kunder er 40+ skal hun nok ikke spilde tid på reklamer på snapchat.

Redigeret af Mime

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.