Hop til indhold

deep throat

Featured Replies

Skrevet

Hvem er Kbh's bedste?

Det skal indhold DEEP and WETT!

Go søndag

Skrevet

Min erfaring er, at amatørpiger er langt bedre end prof'er. Har selv to faste, jeg besøger/får besøg af, som er i stand til rigtig deepthroat/gagging

Skrevet

Min erfaring er, at amatørpiger er langt bedre end prof'er. Har selv to faste, jeg besøger/får besøg af, som er i stand til rigtig deepthroat/gagging

Skrevet

Prøv frodige monica på annoncelight. Det er ikke så ringe endda ;-)

Skrevet

Modtager også gerne oplysniger om disse 2 eller lignende gerne pm. :-P

Skrevet

Det er nogen, jeg har mødt på den gamle forum-chat for en del år siden efterhånden. De er hhv. 165 og 170 cm høje, en er brunette, og den anden er blondine, de har begge en del tattoos. Mere, I vil vide? ;-)

Og nej, desværre, som en del af jer har spurgt om, de søger ikke flere kunder

Skrevet
  • Author

Hvis du vil ikke del så giver det ikke mening at du nævnt dem.....

Det er en efterlysninger......

Skrevet

Læs lige min første besked i tråden igen - det var ikke en anbefaling af de to; men af amatørpiger generelt frem for prof'er.

Skrevet
  • Author

som var ikke sagen til efterlysninger.....

Så hvis det er en som vil del

vi er klar!

Skrevet

Jamen så må du jo spørge mere specifikt, så du undgår tåber som undertegnede, som ønsker at bidrage med sin komplet irrelevante mening

Skrevet

jeg synes Benjis komentar er god - det er rigtgit at amatørpigerne er "bedre" fordi de jo ofte bruger deres lille ekstraaktivitet til at få god sex - så de går virkeligt til den. Diskression går jo begge veje så han kan ikke dele de specifikke informationer han nævner - men det at dele ideen at amatørpigerne er bedre har da værdi... Synes jeg...

Anyway . Ashley som ikke er her lige for tiden giver en super god MEGA og Deep throat!!  Hun rangerer som noget at det bedste jeg har prøvet ved en prof!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.