Hop til indhold
The Deep

deep throat

Recommended Posts

Min erfaring er, at amatørpiger er langt bedre end prof'er. Har selv to faste, jeg besøger/får besøg af, som er i stand til rigtig deepthroat/gagging

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er, at amatørpiger er langt bedre end prof'er. Har selv to faste, jeg besøger/får besøg af, som er i stand til rigtig deepthroat/gagging

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogen, jeg har mødt på den gamle forum-chat for en del år siden efterhånden. De er hhv. 165 og 170 cm høje, en er brunette, og den anden er blondine, de har begge en del tattoos. Mere, I vil vide? ;-)

Og nej, desværre, som en del af jer har spurgt om, de søger ikke flere kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs lige min første besked i tråden igen - det var ikke en anbefaling af de to; men af amatørpiger generelt frem for prof'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så må du jo spørge mere specifikt, så du undgår tåber som undertegnede, som ønsker at bidrage med sin komplet irrelevante mening

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes Benjis komentar er god - det er rigtgit at amatørpigerne er "bedre" fordi de jo ofte bruger deres lille ekstraaktivitet til at få god sex - så de går virkeligt til den. Diskression går jo begge veje så han kan ikke dele de specifikke informationer han nævner - men det at dele ideen at amatørpigerne er bedre har da værdi... Synes jeg...

 

Anyway . Ashley som ikke er her lige for tiden giver en super god MEGA og Deep throat!!  Hun rangerer som noget at det bedste jeg har prøvet ved en prof!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...